تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶

موفقیت ایلام در تعهد ایجاد اشتغال؛ وزیر کار از استاندار قدردانی کرد

موفقیت ایلام در تعهد ایجاد اشتغال؛ وزیر کار از استاندار قدردانی کرد
ایلام -وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به پاس خدمات انجام شده در ایجاد اشتغال و کسب

رتبه نخست کشوری ایلام در شاخص دستیابی به تعهد اشتغال، از استاندار این دیار قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عملکرد موفق «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام در زمینه ایجاد اشتغال و توسعه کار با اهدا لوحی، قدردانی کرد.

براساس این گزارش، لوح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز و در کارگروه اشتغال استان ایلام توسط معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استاندار ایلام اهدا شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این لوح با تاکید بر موفقیت استانداری ایلام در اجرای سیاست‌های اشتغال افزوده است: تحول مثبت در حوزه اشتغال بی‌شک نیازمند ایجاد ارتباط هماهنگ بین تمامی اجزای زیست بوم اشتغال بوده و تعامل، هم‌اندیشی و نوآوری در این راستا امری مهم و کاری ارزشمند است که توسط جنابعالی به دقت و با تلاش شبانه‌روزی میسر شده است.

در پیام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است: از اینکه عالمانه و مدبرانه در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خاصه تحقق عالی تعهد اشتغال استان در سال ۱۴۰۱ و به تبع کسب رتبه اول کشور در شاخص دستیابی به اشتغال اهتمام ورزیده‌اید، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

لازم به ذکر است تعهد ایجاد اشتغال استان ایلام در سال گذشته ۶ هزار و ۶۷۱ نفر بوده که با تلاش‌های صورت گرفته این میزان به بیش از ۱۷ هزار و ۶۰۰ نفر در سامانه ملی رصد رسید./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.