تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۳۸

دکتر سید کمال سجادی، فعال سیاسی:

جریان غربگرای داخلی، نگاهی غرض‌ورزانه به فلسطین دارد

جریان غربگرای داخلی، نگاهی غرض‌ورزانه به فلسطین دارد
یک فعال سیاسی گفت: آن جریان غربگرای داخلی که تلویحا از اسراییل حکایت می‌کند هدفی جز سوء نیت، بدفهمی و غرض ورزی ندارد

چرا که آزادی‌خواهان جهان فارغ از هر نوع دین و گرایشی باید از مردم غزه حمایت کنند.

کمال سجادی در گفتگو با جام جم آنلاین درباره علت حمایت تلویحی جریان غربگرای داخلی از اسرائیل و تضعیف جریان مقاومت، گفت: این قتل عام و پاکسازی قومی که در غزه از سوی اسراییل صورت می گیرد مربوط به مسلمانان و غیر مسلمانان نمی‌شود جالب است که رهبر کره شمالی نیز می‌گوید این موضوع فقط مربوط به مسلمانان و عرب‌ها نیست و مربوط به آزادی‌خواهان جهان است حال برخی افراد در داخل کشورمان، همان‌هایی که به تعبیر کیهان سرمایه‌های اسرائیلی هستند از جریان مقاومت انتقاد می‌کنند و بدنبال سازش آن‌ها هستند.

وی با بیان اینکه نباید جای ظالم و مظلوم را عوض و جریان مقاومت را تضعیف کرد، گفت: وجود هولوکاست واقعی در غزه است چرا که در هولوکاست گذشته نمی‌دانیم که کودکان نیز درگیر آن بودند یا نه، اما در حال حاضر در غزه کودکان کشته می‌شوند.

این فعال سیاسی افزود: بنابراین برخی افراد در داخل کشور که به دنبال تضعیف جریان مقاومت هستند افراد منصفی نیستند و همسو با تبلیغات آمریکا و اسرائیل سخن می‌گویند.

سجادی تصریح کرد: اگر موقعیت فلسطین و محور مقاومت را با اسرائیل مقایسه کنیم می‌بینیم که در گذشته اسرائیل در جنگ‌هایی مانند جنگ شش روزه و … می‌زد و در می‌رفت، اما در حال حاضر اینگونه نیست و این رژیم دچار مشکلات شدید و حتی مهاجرت معکوس شده است.

وی گفت: در حالی‌ که حتی مردم اسرائیل علیه دولت این رژیم و نتانیاهو برخاسته اند بی انصافی است برخی در داخل کشورمان در مقابل شهادت زنان و کودکان فلسطینی چنین موضع‌گیری‌هایی داشته باشند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه هر روز جریان مقاومت در حال پیشروی در سرزمین‌های اشغالی است، گفت: آن جریان غربگرای داخلی هدفی جز سوءنیت، بدفهمی و غرض ورزی ندارد چرا که آزادی‌خواهان جهان فارغ از هر نوع دینی باید از مردم غزه حمایت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.