تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰

قدرت نظامی و توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران یک حقیقت جهانی است

قدرت نظامی و توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران یک حقیقت جهانی است
ایلام - جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: برتری نظامی جمهوری اسلامی و توان بازدارندگی آن در منطقه یک واقعیت انکارناپذیر است که همه قدرت‌ های بزرگ جهان به آن اقرار و اعتراف دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار “قدرت الله کریمیان” روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه آبدانان، اظهار کرد: با یاری خداوند بزرگ و برخورداری از رهبری حکیم و هوشمند، حضور مردم در صحنه های مختلف، انقلاب اسلامی با قدرت و برتری نظامی در منطقه، امید واهی معاندان و براندازان را ناامید و دشمنان منطقه‌ای و استکبار جهانی را به تعامل و تفاهم با جمهوری اسلامی ایران وادار کرده است.

وی سختی‌های امروز را یک مولفه قدرت و تضمین کننده آرامش فردای کشور دانست و افزود: هم اکنون مواضع و مقرها و کلیه گروه‌های تجزیه طلب کومله، دموکرات، پژاک، تکفیری ها و سلطنت طلبان زیر نظر و در رصد نهادهای امنیتی و در تیر رس سلاح های سنگین و موشک‌های قدرتمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار دارند و به همین خاطر رهبران و یگان‌های عملیاتی آنان در شیار کوه ها و سخره های پیرامونی خود خزیده اند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین(ع) استان ایلام، ایران را بحران ناپذیر و تئوری سوریه سازی را یک توهم تلخ و رویای بدون تعبیر مستکبران عنوان کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر توان رزمی و دست یابی به فن آوریهای پیچیده حوزه تسلیحات سنگین نظامی خود از یک قدرت دفاعی به مرحله توان تهاجمی ارتقاء یافته و گزینه های روی میز رجزخوانی عرصه غبار آلود عالم را به صفر رسانده و هیچ قدرتی قادر به تهدید و تحقیر آن نیست.

 سردار کریمیان اربعین را یک جلوه جاذب حسینی(ع) و نعمتی برای مردم استان توصیف و اضافه کرد: پیاده روی زوار در آیین معنوی اربعین خیلی از تهدیدها را به فرصت‌ تبدیل و بعنوان یک هدیه الهی، آوازه ایلام و مهران و مردمان و لایتمدار آن را نیز جهانی کرد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به فداکاری مردم آبدانان و نقش سازند آنان در اداره دفاع مقدس تاکید کرد: مشکلات اقتصادی و مهمتر از همه آنان بیکاری باعث عسرت و رنجش جوانان شریف و فرهیخته این شهرستان شده که شایسته است متولیان امر با تمام توان و نهایت استفاده از استعدادها و امکانات موجود کشور و استان نسبت به رفع مشکل جوانان این دیار و ایجاد امیدواری در بین مردم اقدام لازم بعمل آورند.

فرماندار آبدانان نیز در این آیین گفت: جمهوری اسلامی ایران خون بهای ۲۲۰ هزار شهید گرانقدر و هزاران رزمنده و جانباز است که و ظیفه شرعی و ملی همه ایرانیان و ایلامیان است که با جان و دل از آن پاسداری کنند.

“محمد رحمانی” تکریم ارباب رجوع و حراست از بیت المال را ۲ رسالت مهم مدیران دانست و افزود: حفر ۶ کیلومتر سنگ سخت در قلب سرد کبیر کوه با هزینه ای بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال نمایانگر قدرت شگرف و توان فنی فرزندان آبدانان و عزم راسخ دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت به مناطق محروم کشور است.

در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ ” اسد مرادی” سرهنگ “نبی نوشادی” بعنوان فرمانده جدید سپاه پاسداران ناحیه آبدانان معرفی شد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.