تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸

مقاومت مردم فلسطین اسرائیل و حامیانش را تسلیم می کند

مقاومت مردم فلسطین اسرائیل و حامیانش را تسلیم می کند
ایلام - نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت:

ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین در مقابل وحشیگری رژیم صهیونیستی و همچنین اعتقاد و باور ملت غزه به خداوند و اتکا آنها به خودباوری، اسرائیل و آمریکا را به زودی تسلیم خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین”علی رضایی” در سخنرانی راهپیمایی روز سیزدهم آبان استان ایلام با بیان اینکه غزه طی یک ماه گذشته درگیر جنگ و حملات بی امان اسرائیل است، اظهار کرد: اما ساکنان نوار غزه تسلیم زورگویی های اسرائیل نشده اند و استقامت در برابر ظلم را در پیش گرفته اند.

وی تاکید کرد: آمریکا هیچ سودی از نسل کشی فلسطینی ها و حمایت از اسرائیل نخواهد برد و باتلاق غزه ماهیت چهره کریه حاکمان آمریکایی بیشتر از گذشته برای همگان عیان خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی افزود: اگر حمایت غرب و در راس آنها آمریکا از رژیم صهیونیستی نبود، در همان روز سوم عملیات طوفان الاقصی اسرائیل برای همیشه نابود شده بود اما آمریکا و دول اروپایی با حمایتشان و سازمان های بین المللی و مدعیان حقوق بشر با سکوتشان به اسرائیل کمک شایانی کردند.

وی با اشاره به حمایت مردم ایران از ساکنان باریکه غزه، گفت: بیش از هشت میلیون نفر از امت اسلامی ایران در حمایت از غزه و نبرد با اسرائیل اعلام آمادگی کرده اند و در راهپیمایی ۱۳ آبان امروز هم مردم ایران اسلامی در جای جای کشور برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه غوغا کردند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین حضور اقشار مختلف مردم در حمایت از فلسطین را ارزشمند دانست و تاکید کرد: پیروزی اسلام بر جبهه کفر وعده حق خداوند است و بدون شک در آینده ای نه چندان دور فلسطین و محور مقاومت بر اسرائیل و حامیانش غلبه خواهند کرد.

وی ادامه داد: مردم غزه با اینکه در زیر آماج حملات سهمگین اسرائیل قرار گرفته اند اما با استقامت و پایمردی از خاک خود دفاع کرده اند و از سرزمین اجدادی خویش دست نکشیده اند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی اضافه کرد: دیروز سید حسن نصرالله در سخنان خود که در بیشتر کشورهای دنیا به صورت مستقیم پخش شد، حمایت قاطع نیروهای حزب الله از فلسطین را اعلام و حماس، قدس شریف و فلسطین را خط قرمز حزب الله معرفی کرد.

وی افزود: بدون شک آمریکا و اسرائیل تاب مقابله با نیروهای رزمنده فلسطینی، حزب الله و محور مقاومت را نخواهند داشت و به زودی از مواضع خصمانه خود عقب نشینی خواهند کرد.

وی یادآور شد: به تعبیر امام راحل (ع) مردم ایران اسلامی و تمام ملت های آزاده جهان و هر وجدان بیداری تا لحظه آخر از فلسطین حمایت می کنند و همین پشتیبانی ایران از فلسطین و حزب الله موجب خشم و عصبانیت آمریکا و اسرائیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی تاکید کرد: دنیا و جبهه استکبار آگاه باشند ایران تا پیروزی نهایی در مقابل جهان کفر و سلطه ایستاده و پیروزی فلسطین در نبرد با اسرائیل قطعی است.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی اگرچه در عملیات طوفان الاقصی حضور و نقش و اطلاع نداشت و این نبرد شاهکار غافلگیرانه و نظامی خود حماس بود اما ایران همچون گذشته حامی فلسطین و محور مقاومت است.

سخنران ویژه راهپیمایی ۱۳ آبان استان ایلام با اشاره به شهدای فلسطینی و کشته شدن هزاران انسان بیگناه در نوار غزه، بیان کرد: ایران اسلامی هم برای رسیدن به پیروزی شهدای زیادی از جمله شهیدان دانش آموز ۱۳ آبان سال ۱۳۵۶ میدان ژاله (آزادی) را تقدیم کرد اما مردم در برابر جنایات رژیم ستمشاهی تا حصول پیروزی انقلاب مقاومت کردند.

وی در خصوص تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام هم گفت: تسخیر سفارتخانه آمریکا در حالی تسخیر شد که دولت موقت بازرگان در حال مذاکره با آمریکا جهت ادامه برقراری ارتباط با این کشور بود، در حالی که خواست اصلی مردم و امام و همچنین هدف غایی انقلاب قطع ارتباط کامل ایران اسلامی با آمریکا بود.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: هیمنه و جایگاه آمریکا با تسخیر لانه جاسوسی توسط جمعی جوان دانشجو در دنیا شکست و این اقدام ایران باعث حقارت آمریکا از سوی ایران در سطح جهان شد.

وی ادامه داد: پس از تسخیر لانه جاسوسی امام راحل با توجه به اهیمت این رویداد فرمود که تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم مردم ایران است که از انقلاب اول مهمتر بود چرا که در مبارزات مردم در دوران طاغوت که ۱۵ سال به طول کشید، مردم با شاه به عنوان عامل و دست نشانده آمریکا طرف بودند اما در انقلاب دوم ( تسخیر لانه جاسوسی) دانشجویان به طور مستقیم هیمنه خود آمریکا را هدف قرار دادند و عظمت و اقتدار این کشور ابرقدرت را در جهان شکستند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی با بیان اینکه خیانت و ظلم امریکا در حق ایران اسلامی زیاد و مکرر بوده است، افزود: ما ملت ایران همان مردم ۱۳ آبان سال های ۵۶ و ۵۸ هستیم و آرمان مبارزاتی ما در برابر آمریکا و اسرائیل تغییر نکرده است.

وی با بیان اینکه اقتدار و صلابت ایران اسلامی آمریکا را از منطقه فراری داده است، توضیح داد: هراس آمریکا از ایران باعث شد تا این کشور ناوها و ناوچه های خود را از آبهای خلیج فارس خارج کند.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان امسال با حضور اقشار مختلف مردم، دانش آموزان و مسئولان استان برگزار شد.

حمایت از مردم غزه و فلسطین در راهپیمایی امسال پررنگ و ملموس بود./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.