تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۳:۳۵

پدیده جوان سپاهان: خوشحالم آچار فرانسه تیم هستم

پدیده جوان سپاهان: خوشحالم آچار فرانسه تیم هستم
تهران- هافبک تیم سپاهان گفت: مورایس در پست‌های مختلف تصمیم گرفت از من بازی بگیرد و جواب هم گرفت و خوشحالم که آچار فرانسه تیم هستم.

محمد قربانی بازیکن تیم سپاهان اصفهان دوشنبه شب در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت‌: در تمرینات نساجی مازندران من را دیدند و تماس‌هایی صورت گرفت تا من از نساجی راهی سپاهان شوم. خدا را شکر این امر مهم‌ترین اتفاق زندگی من بود.

وی در مورد بازی کردن در پست‌های مختلف گفت: من هافبک دفاعی هستم. مورایس در پست‌های مختلف تصمیم گرفت از من بازی بگیرد و جواب هم گرفت و من نیز این موضوع را دوست دارم که به من لقب آچار فرانسه را می‌دهند و از این موضوع استقبال می‌کنم.

بازیکن سپاهان اصفهان ادامه داد: مورایس مربی بزرگی است و بعد از تمرینات به خوبی و با آرامش نکات تاکتیکی را به بازیکنان انتقال می‌دهد که این امر تاثیر فراوانی بر عملکرد تیم داشته و سبب شده تا دستورات تاکتیکی او را بازیکنان به خوبی در زمین پیاده کنند.

قربانی در مورد بازی سپاهان و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: کار سختی داریم، الهلال تیم بزرگی است. یک سری مشکلات بود که اجازه نداد صدرنشین شویم خدا را شکر تنها تیم ایرانی هستیم که صعود کردیم. با مذاکراتی که شد توانستیم میزبانی را در نقش جهان بگیریم. امیدوارم فضای خوبی در ورزشگاه نقش جهان در این بازی شکل بگیرد و موفق شویم. عربستانی‌ها خرج کردند و بازیکنانی را آوردند که سطح فوتبال این کشور را بالا برده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.