تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

استاندار ایلام خبر داد: احداث شهرک یک هزار و ۳۰۰ قطعه ای طرح ملی نهضت مسکن در مهران

استاندار ایلام خبر داد: احداث شهرک یک هزار و ۳۰۰ قطعه ای طرح ملی نهضت مسکن در مهران
ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه شهرک یک هزار و ۳۰۰ واحدی طرح ملی نهضت مسکن در مهران احداث می شود، گفت:

 بیش از ۲ هزار نفر متقاضی مسکن ملی در این شهرستان هستند.

«حسن بهرام نیا» روز پنجشنبه در بازدید از محل اجرای طرح ملی نهضت مسکن در مهران، اظهار کرد: پروژه نهضت ملی مسکن در مهران با یک هزار و ۳۱۷ واحد در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه برای این طرح بیش از ۱۰۰ هکتار زمین در اختیار نهضت ملی مسکن قرار گرفته است، افزود: عملیات زیرسازی و تسطیح این زمین در مهران توسط پیمانکار در حال انجام است.

بهرام نیا با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار نفر در شهرستان مهران متقاضی طرح نهضت ملی مسکن هستند، گفت: تمام زیرساخت ها، امکانات و معابر این زمین طراحی و پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه آینده ای روشن برای این شهرک با توجه به ظرفیت های مهران متصور است، خاطر نشان کرد: آنچه که در یک شهرک از جمله دستگاه های خدماتی و بهداشتی لازم است در این طرح دیده شده است.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه با فعالیت شبانه روزی و تا یک ماه آینده عملیات اجرایی ساخت نهضت ملی مسکن آغاز می‌شود، اضافه کرد: علاوه بر این مجموعه نیروهای مسلح و افرادی که تحت پوشش ادارات حمایتی قرار دارند نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام نیز در این خصوص اظهار کرد: در حال حاضر کار تسطیح و آماده سازی این زمین در حال انجام است و دستگاه های مختلف در این طرح مشغول به کار هستند.

«فرشاد دوستی» با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۱۵۵ نفر در طرح ملی نهضت مسکن در شهر مهران ثبت نام کرده اند، افزود: سهمیه شهر مهران ۶۰۷ نفر است که از این تعداد ۳۳۵ نفر تأیید نهایی شده و حدود ۳۰ نفر نی‍ز واریز وجه برای طرح ملی نهضت مسکن داشته اند.

وی بیان کرد: تلاش ما بر این است که ظرف یک ماه آینده کار آماده سازی این زمین را به اتمام رسانده و قطعات زمین را به متقاضیان واگذار کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت این زمین و همچنین بحث منطقه آزاد تجاری مهران، آینده این ساخت و سازها را شهر مهران بسیار روشن است.

گفتنی است، استاندار ایلام به منظور بازدید از روند اجرایی پروژه های در دست اقدام به شهرستان مرزی مهران سفر کرده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.