تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

امام جمعه ایلام: مدیران استان ایلام به دنبال جذب اعتبارات باشند

امام جمعه ایلام: مدیران استان ایلام به دنبال جذب اعتبارات باشند
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه دولت هم اکنون

 روی بودجه سال آینده کار می کند، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان با چانه زنی به دنبال جذب اعتبارات باشند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام “الله نور کریمی تبار” روز شنبه در نشست اخلاق مدیران این استان، اظهار کرد: مسأله اخلاق برای همه آحاد جامعه به ویژه مدیران که کارها و امورات مردم را دست دارند بسیار مهم و ارزشمند است.

وی جهاد به معنای تلباش بیشتر است، بیان کرد: تلاش در راه خدا با سختی بیشتری همراه است و در این مسیر، فرد تمام توان خود را به کار می گیرد تا مغلوب نشده و پیروز شود.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه مدیران ما دارای عزت نفس، حجب و حیایی خاصی هستند، ابراز کرد: الان فصل چانه زنی مدیران برای جذب اعتبارات است و مدیران دستگاه های اجرایی استان باید در این زمینه تلاش کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار تصریح کرد: هم اکنون فصل بودجه ریزی دولت برای سال آینده است، مدیر ما اگر جهادی باشد تمام کارها را به معاون خود واگذار می کند و دنبال چانه زنی برای جذب اعتبارات می رود.

وی با بیان اینکه مدیریت در واقع انجام کار از طریق دیگران است، اضافه کرد: مدیران تلاش کنند که از طریق چانه زنی اعتبارات مناسب را برای پیشبرد بهتر امور در استان جذب کنند، مدیر باید استاندار و نماینده را با خود برای جذب اعتبارات در مرکز همراه کند و در این زمینه تلاش کند.

حجت الاسلام کریمی تبار با تاکید بر اینکه مدیران در بحث اجتهاد در کار تلاش کرده و وقت بگذارند، اظهار کرد: در روایت آمده است که مردم تابع حاکمان خود هستند، مدیر بایستی اولین فردی باشد که در محل کار خود حضور پیدا کند که این امر تاثیر بسیار به سزایی دارد حتی اگر یک دقیقه زودتر در محل کار حضور پیدا کرد.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: اولین شاخصه مدیر در نظام جمهوری اسلامی اقامه نماز در دستگاه اجرایی و توجه به بعد معنوی است، ابراز کرد: تکریم ارباب رجوع و وقت گذاشتن برای مردم و حل مشکلات، باید اولویت کار مدیران باشد.

وی با تاکید بر اینکه مدیر باید تحمل و سعه صدر داشته باشد، گفت: مدیران باید تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم بگذارند، مدیر مومن باید صادقانه برای مردم کار کند، تکریم ارباب رجوع، داشتن روحیه دلسوزی،و سعه صدر و احترام برای وقت آنان از جمله ویژگی های مدیران است.

حجت الاسلام کریمی تبار با قدردانی از همه افرادی که به عنوان داوطلب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرده اند، عنوان کرد: دشمن در حال تبلیغ و سیاه نمایی برای مانع از حضور مردم در پای صندوق های رای است ولی استقبال بی نظیر از ثبت نام در انتخابات مجلس نشان داد مردم می خواهند مثل گذشته نقش آفرین باشند.

امام جمعه ایلام گفت: تایید صلاحیت و عدم تایید صلاحیت ها بر اساس قانون و قوانین باید صورت گیرد، مساله قانون گذاری مسئولیت سنگینی است و باید افراد شایسته وارد این عرصه شوند.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم جلوی آرای کثیف را بگیریم، مسئولانی که متولی انتخاب هستند باید رصد و بررسی لازم را داشته باشند، خود مدیران نیز از تبلیغات برای نامزدها خوددداری کنند.

به گزارش ایرنا، درس اخلاق مدیران در نظام اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار ایلام و مدیران استانی در حسینیه حضرت زینب کبری(س) برگزار شد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.