تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

۱۷ میلیارد ریال برای احداث کتابخانه روستای وارگه چرداول هزینه شد

۱۷ میلیارد ریال برای احداث کتابخانه روستای وارگه چرداول هزینه شد
ایلام -مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام گفت: ۱۷ میلیارد ریال برای ساخت کتابخانه عمومی روستای وارگه از توابع شهرستان چرداول هزینه شده است.

محمد زارع روز دوشنبه در حاشیه افتتاح کتابخانه برکت روستای «وارگه» شهرستان چرداول اظهار داشت: بنیاد برکت با توجه به نگاه ویژه‌ رهبر معظم انقلاب به کتاب و کتابخوانی و نیاز جوامع روستایی و کم‌تر برخوردار به افزایش سطح مطالعه و آموزش، و هم‌چنین سیاست‌های ابلاغی از سوی این ستاد، ساخت کتابخانه و مراکز فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه بنیاد برکت تاکنون اقدام‌های ارزشمندی در حوزه‌های مختلف در مناطق محروم استان انجام داده است، افزود: با توجه به اینکه روستای وارگه شهرستان چرداول از روستاهای نخبه پرور و فرهنگی استان ایلام است لذا وجود کتابخانه در این منطقه قطعا در توسعه بیشتر، افزایش سرانه مطالعه و دسترسی راحت مردم این منطقه به کتاب بسیار تاثیرگذاراست.

مدیرکل ستاد اجرایی استان ایلام با اشاره به اینکه کتاب خانه مذکور در مساحت ۱۲۰ متر با طراحی بسیار خوب با مشارکت و همکاری اداره کل کتابخانه‌های استان ساخته شده است، یادآور شد: روستای وارگه شهرستان چرداول بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت دارد که از این به بعد به راحتی به کتاب و مکان مطالعه دسترسی دارند.

زارع اضافه کرد: برای ساخت این کتابخانه با همکاری و کمک اداره کل کتابخانه‌های استان بیش از ۱۷ میلیارد ریال هزینه شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.