تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸

۱۱۵ میلیمتر بارش در سرابباغ آبدانان ثبت شد

۱۱۵ میلیمتر بارش در سرابباغ آبدانان ثبت شد
ایلام -- مدیرکل هواشناسی استان ایلام گفت:

 ایستگاه باران سنجی بخش سرابباغ از توابع شهرستان آبدانان با ۱۱۵ میلیمتر بیشترین بارش نزولات جوی استان را از شامگاه یکشنبه تاکنون به خود اختصاص داده است.

“سیروس نادری زرنه” روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: ایستگاه های باران سنجی مستقر در ماژین دره شهر با ۹۹.۵ و گنجوان از توابع چوار و فرودگاه ایلام با ۸۴.۷ میلیمتر در رده های بعدی ثبت بارش ها در این استان قرار دارند.

وی افزود: در میان ایستگاه های هواشناسی شهرستان ها نیز ایستگاه داخل شهر ایلام با ۷۵ و ایوان با ۶۹ میلیمتر بیشترین بارش را در میان مراکز شهرستانی داشته اند.

نادری زرنه یادآور شد: ایستگاه های هواشناسی شهرستان های مهران با ۱۴.۳ و دهلران با ۱۶.۳ میلیمتر کمترین دریافت نزولات جوی استان را ثبت کرده اند.

وی در مورد ادامه فعالیت سامانه بارشی هم توضیح داد: سیستم بارشی امشب از استان خارج می شود ولی تا عصر امروز احتمال بارش نقطه ای در نواحی مختلف استان به ویژه مناطق شمالی وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان ایلام در خصوص دمای هوا هم گفت: دمای شبانگاهی هوا در استان طی امشب کاهش می یابد که در برخی نقاط تا یک درجه سانتیگراد زیر صفر هم خواهد رسید اما از فردا دمای هوا افزایش پیدا می کند.

به گزارش ایرنا، دیروز بارش شدید باران باعث آبگرفتگی معابر، تعطیلی مدارس و مراکز آموزش عالی و لغو پروازهای صبح فرودگاه ایلام شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.