تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹

۱۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد ایلام مشغول تحصیل هستند

۱۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد ایلام مشغول تحصیل هستند
ایلام - رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با اشاره به اینکه ۱۰ هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند، گفت:

این دانشگاه در حالت حرکت به سمت کارآفرینی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، “بهروز ناصری” روز سه شنبه در جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد ایلام اظهار کرد: دانشگاه آزاد به عنوان بزرگترین مرکز دانشگاهی کشور شناخته می شود، در استان ایلام تاکنون بیش از ۵۰ هزار نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.

وی بیان کرد: در حال حاضر حدود ۱۶۳ کد رشته فعال از کاردانی تا دکتری در دانشگاه آزاد ایلام فعال است که هشت رشته در مقطع دکتری، ۳۸ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و مابقی در رشته های کاردانی و کارشناسی است.

وی تصریح کرد: این دانشگاه در حالت حرکت به سمت کارآفرینی است و پنج رشته مهارتی کاردانی به رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد ایلام اضافه شده است.

ناصری یادآور شد: هدف از توسعه رشته های مهارتی و کارآفرینی، پرورش فارغ‌التحصیلان کارآفرین و ماهر به منظور جذب حداکثری در بازار کار است.

رییس دانشگاه آزاد ایلام با اشاره به اینکه در سال جاری در بیست و پنجمین اجلاس شورای دانشگاه آزاد اسلامی و در بین ۴۰۰ واحد دانشگاهی، عنوان برتر فرهنگی کشور به دانشگاه آزاد اسلامی ایلام اختصاص یافته است، افزود: امسال برای اولین بار در راستای کمک به حل معضلات اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی، مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی اجتماعی در مهرماه جاری در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام دایر شده است.

وی بیان کرد: امروز جشن دانشجویی بعد از سال ها در این دانشگاه برگزار شده و قطعا این گونه فعالیت های فرهنگی در سال جاری افزایش خواهند یافت.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، یکی از واحدهای جامع دانشگاه آزاد اسلامی در شهر ایلام است که در سال ۱۳۷۷ بنیانگذاری شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.