تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۰۳

دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید دفاع مقدس

دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید دفاع مقدس
ایلام - استاندار ایلام درد دیدار با خانواده یکی از شهدای دوران دفاع مقدس گفت:

فرهنگ بسیجی باعث پیشرفت کشور در عرصه های مختلف شده و بسیج، فرهنگ شهدا است.

حسن بهرام نیا شامگاه سه شنبه در دیدار با خانواده شهید حیدر خلفی با بیان اینکه امامین شهدا فرمایشات گهرباری در رابطه با شهدای والامقام داشته‌اند، خاطرنشان کرد: اولین قطره خونی که از شهید به زمین ریخته می شود همه گناهان آن شهید آمرزیده می‌شود و هیچ مقامی بالاتر از آن نیست.

استاندار ایلام افزود: به برکت روحیه فرهنگ بسیجی و به رغم همه مشکلات و هجمه‌هایی که از درون و بیرون به سمت کشور در طول بیش از چهار دهه ساری و جاری شده است و به واسطه روحیه شهادت که در بسیج حاکم شده است، این کشور از همه خطرات مصون مانده و روز به روز پیشرفت می‌کند.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: نه تنها کشور از این مشکلات مصون مانده بلکه فرهنگ بسیجی، روحیه جهاد و شهادت امروز در دنیا در حال گسترش است و هر ملتی از این فرهنگ فاصله بگیرد، دچار خسران خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز همه مدیون خون شهدا هستیم، افزود: هر چه داریم از برکت خون شهدا است، البته نباید از نقش همسران گرانقدر غافل شد که بیش از سه دهه با همه این مشکلات زینب‌گونه فرزندانی تربیت کرده‌اند که منشأ خیر هستند.

لازم به ذکر است، این شهید گرانقدر همزمان با حمله دشمن به خاک وطن شهید به عنوان بسیجی عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل و در جبهه حضوری فعال داشت، سرانجام در بیست و یکم مهرماه ۱۳۶۳ در منطقه صالح آباد به آرزوی دیرینه اش رسید و به شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای علی صالح (ع) ماوا گرفت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.