تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹

امام جمعه ایلام: روحیه شهادت‌طلبی بسیج دنیا را متحیر کرده است

امام جمعه ایلام: روحیه شهادت‌طلبی بسیج دنیا را متحیر کرده است
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه اخلاص و معنویت در بسیج حاکم است، گفت:

 روحیه شهادت‌طلبی و انگیزه الهی بسیج، دنیا را متحیر کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ” اله‌نور کریمی‌تبار” روز چهارشنبه در آیین نماز وحدت به مناسبت هفته بسیج با شعار “روشن‌گری، بصیرت‌افزایی، جهاد تبیین”، اظهار کرد: رهبر کبیر انقلاب پس از پیروزی انقلاب، تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی را برای پاسداری از نظام جمهوری اسلامی صادر فرمودند و در دوران دفاع مقدس و در مجاهدت در راه خدا، بسیج از حالت بالقوه بودن خود، فعلیت پیدا کرد.

وی با اشاره به بیانات امام راحل مبنی بر اینکه بسیج لشکر مخلص خداست، گفت: این اخلاص بسیجی در مجاهدت‌های آنان در صحنه نبرد با دشمن در دوران هشت سال دفاع مقدس فعلیت پیدا کرد.

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه راز و نیاز رزمندگان با خدا در دوران دفاع مقدس، فصل شکوفایی بسیجیان بوده است، افزود: امروز روحیه شهادت‌طلبی بسیج و انگیزه تلاش در راه خدا، دنیا را متحیر کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج با مقاومت و تلاش خود در اوج جنگ، جهاد اکبر را تجربه کرد، افزود: بسیج بعد از جنگ نیز با مأموریت کارهای فرهنگی برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها و حوزه علمیه با دستور رهبر کبیر انقلاب به جهاد کبیر ورود کرد.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: امروز ثمره پایمردی های بسیجیان را در جبهه مقاومت می‌بینیم، این جبهه طلیعه و چشم‌اندازی است که امام خمینی(ره) برای مسلمان جهان برای تشکیل پایگاه‌های مقاومت در سراسر جهان ترسیم کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه حزب الله، انصارالله و حماس از آثار و برکات فرهنگ بسیج هستند، ادامه داد: مردم غزه در برابر ۱۶ سال محاصره شدید در برابر رژیم غاصب اسرائیل استقامت می‌کند.

وی یادآور شد: امروز می بینم که صهیونیست‌ها با پیشرفته‌ترین تجهیزات زمینی و هوایی، توان مقابله در برابر حماس را ندارد و در رسیدن به اهداف خود مایوس و درمانده شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.