تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲

صدور ۱۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد در ایلام

صدور ۱۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد در ایلام
ایلام -  سرپرست اداره کل استاندارد ایلام، از صدور ۱۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده‌های واحدهای تولیدی استان، از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

«هادی دوست محمدی» روز پنج شنبه در گفت و گویی با بیان اینکه علامت استاندارد ایران نشانگر تعهد تولید کننده به رعایت ضوابط و موازین و استمرار انطباق مشخصات کالا با استانداردهای ملی و همچنین اطمینان خاطر در مصرف کننده است، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون در جلسات کمیته علائم و کنترل کالای برگزار شده در اداره کل استاندارد استان، تعداد ۱۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران برای فرآورده‌های واحدهای تولیدی استان صادر شد.

وی با اشاره به اینکه پروانه‌های صادر شده در صنایع ساختمانی و معدنی، بسته بندی و سلولزی، شیمیایی و غذایی و کشاورزی بوده است، خاطرنشان کرد: هر قدر در زمینه گسترش استاندارد سازی در جامعه به‌ویژه محصولات صنعتی، کشاورزی و خدماتی و ترویج آن تلاش و کوشش شود اقتصاد جامعه محکم‌تر می‌شود.

دوست محمدی عنوان کرد: در طی این مدت نیز ۱۲ پروانه کاربرد علامت استاندارد ابطال و ۱۳ پروانه نیز تمدید شد.

سرپرست استاندارد ایلام، در پایان با اشاره به اینکه رعایت استانداردها کشور را به مسیر پیشرفت و توسعه سوق می‌دهد، خواستار توجه به این مهم از سوی تمام افراد به‌ویژه واحدهای تولیدی و خدماتی شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.