تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۰۴

طرح زیرگذر ارغوان ایلام به بهره برداری رسید

طرح زیرگذر ارغوان ایلام به بهره برداری رسید
ایلام - طرح زیرگذر ارغوان با اعتبار ۵۳۰ میلیارد ریال با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسئولان اجرایی استان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ” حسن بهرام نیا” روز پنج شنبه در آیین بهره برداری از این طرح، اظهار کرد: این طرح مهم در ورودی شهر ایلام نقش مهمی در کاهش تصادفات و تسهیل تردد زوار دارد.

وی با بیان اینکه این طرح یکی از نیازهای ضروری از استان به ویژه در ایام اربعین بوده است، تصریح کرد: استان ایلام و مرز مهران، اصلی ترین کانون تردد زوار اربعین به شمار می رود و بر این اساس توجه به زیرساخت های راه در استان امری مهم و ضروری است.

استاندار ایلام با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۵۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است، یادآور شد: اجرای این طرح در ورودی شهر ایلام در مسیر سرابله به ایلام یکی طرح های مهم به منظور مدیریت ترافیک ورودی به شهر ایلام به شمار می رود.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته بسیج، خاطرنشان کرد: بسیج بازوی توانمند ولایت است تا پایان این هفته پروژه‌های زیادی کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

پروژه تقاطع غیرهمسطح سرابله با ۲۵ درصد پیشرفت فیزبکی در حال اجراست

استاندار ایلام در بدو ورود به شهرستان سرابله از پروژه تقاطع غیر مسطح سرابله – ایلام بازدید کرد و جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پروژه تقاطع غیر همسطح سرابله با ۲۵ درصد پیشرفت فیزبکی در حال اجراست، ابراز کرد: این پروژه به عنوان یکی مطالبات مردم چرداول با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال سال آینده به بهره‌برداری می رسد.

 بهرام نیا با تاکید بر اینکه لازم است این طرح در موعد مقرر و بر اساس زمانبندی انجام شده به بهره برداری برسد، خاطرنشان کرد: مدیران باید یا وعده افتتاح طرح ها را ندهند یا اگر چنانچه وعده می دهند بایستی بر اساس زمانبندی انجام شده به سرانجام برسد.

به گزارش ایرنا، ورودی شهر ایلام از سمت کرمانشاه- حمیل- سرابله پر تردد ترین مسیر ورود به استان ایلام به شمار می رود که در ادامه به کنارگذر شرقی شهر ایلام و محور ایلام- مهران منتهی می‌شود.

استاندار ایلام در ادامه سفرهای شهرستانی و به منظور پیگیری آخرین وضعیت طرح ها و مصوبات سفر شهرستانی، لحظاتی پیش وارد شهرستان چرداول شد.

شهرستان چرداول یکی از شهرستان های استان ایلام با مرکزیت شهر سرابله است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.