تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۰۸

موکب‌های شرکت ملی گاز روزانه هشت هزار وعده غذا بین زائران توزیع می‌کند

موکب‌های شرکت ملی گاز روزانه هشت هزار وعده غذا بین زائران توزیع می‌کند
ایلام - فرمانده بسیج و رئیس ستاد مرکزی اربعین شرکت ملی گاز ایران گفت: روزانه بطور میانگین هشت هزار پرس غذا توسط موکب‌های این شرکت در بین زائران اربعین حسینی در شهرستان‌های چوار و ایلام توزیع می‌شود.

 

یدالله رحمانی در بازدید از موکب‌های شرکت پالایش گاز ایلام افزود: شرکت ملی گاز ایران امسال برای برپایی باشکوه‌تر راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) نسبت به افزایش۱۰۰ درصدی بودجه و افزایش تعداد موکب‌های خود از چهار به هشت موکب اقدام کرده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اعلام آمادگی وزارت نفت مبنی بر ساخت ۲ سردخانه به ظرفیت یک میلیون بطری آب و ۲ کارخانه یخ به ظرفیت ۱۰ تن در روز، با توجه به مدیریت مناسب پالایشگاه گاز ایلام و توانمندی این مجموعه و زمان کم برای انجام این پروژه ها، این ماموریت به این پالایشگاه محول شد که این شرکت در کمترین زمان ممکن نسبت به خرید و نصب و راه‌اندازی این تجهیزات اقدام کرد.

رئیس ستاد مرکزی اربعین شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه خدمت رسانی به زوار اباعبدالله الحسین(ع) سعادت می خواهد که مردم این استان به نحو شایسته ای از این موهبت استفاده کرده اند، تصریح کرد: شرکت پالایش گاز ایلام علاوه بر موارد فوق در چندسال گذشته تاکنون با برپایی موکب در ۲ شهر چوار و ایلام به نحو بسیار مناسبی در حال خدمت به زوار اربعین حسینی است که ما در شرکت ملی گاز و وزارت نفت تمامی تلاش خود را کرده ایم که به نحو شایسته ای پشتیبان اقدامات آنها باشیم.

رحمانی با اشاره به اینکه پالایشگاه گاز ایلام در زمینه بهداشت و درمان به زائرین اربعین خدمات رسانی می کند، تاکید کرد: این خدمات در قالب چهار خدمت ارزنده شامل خدمات دارویی، تزریقات و سرم ، پانسمان و تست فشار خون بوده که توسط همکاران درمانگاه طب صنعتی و HSE شرکت پالایش گاز ایلام به زائرین عتبات عالیات ارائه می شود و علاوه بر اینها یک دستگاه کانکس مجهز به امکانات پزشکی و سه تخت بستری و یک دستگاه آمبولانس مجهز به تجهیزات پزشکی در موکب‌های این پالایشگاه مستقر شده است.

فرمانده بسیج و رئیس ستاد مرکزی اربعین شرکت ملی گاز ایران از نصب و راه اندازی۲ سردخانه و ۲ کارخانه یخ در محل پایانه مرزی مهران به منظور استفاده زائران اربعین حسینی توسط پالایشگاه گاز ایلام خبر داد و گفت: برای نصب و راه اندازی آنها مبلغ ۱۲۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت هزینه شده است.

رحمانی با بیان اینکه ظرفیت کارخانه های یخ ساز ۱۰ تن در روز و ظرفیت سردخانه زیر صفر ۲۴۰ تن و بالای صفر ۲۰۰ تن است، گفت: این اقدام در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی وخدمت به زائران اربعین حسینی بوده که با تلاش کارکنان پالایشگاه گاز ایلام در کمترین زمان ممکن به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه روزانه بطور میانگین هشت هزار پرس غذا توسط موکب های این شرکت در بین زائران اربعین توزیع می شود، افزود: این تعداد غذا در سه وعده صبحانه، نهار و شام در موکب های این پالایشگاه در شهرستان های چوار و ایلام در مسیر رفت زائران توزیع می شود و تلاش می شود در مسیر برگشت زائران این تعداد پرس غذا نیز افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه زائران از خدمات رسانی موکب های این پالایشگاه رضایت کامل داشتند، اظهار داشت: موکب این شرکت در کنار خدمت‌رسانی به زائران، اقدامات فرهنگی و آموزشی را به منظور ارتقای ایمنی و سلامت زائران به خصوص محافظت در برابر گرمازدگی و غیره در دستور کارخود قرار داده ‌است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.