تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

بهبود جایگاه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جدول شاپرک و افزایش ۱۱۰هزار کارتخوان

بهبود جایگاه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جدول شاپرک و افزایش ۱۱۰هزار کارتخوان
نگاه اقتصاد

 

جشنواره «مهر پوز» بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با استقبال گسترده اصناف مختلف روبه‌رو شد و ارزیابی‌ها نشان از افزایش ۱۱۰هزار دستگاهی تعداد کارتخوان‌های این بانک می‌دهد.
به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، نخستین جشنواره «مهر پوز» در بانک با هدف افزایش سهم بازار دستگاه کارتخوان در شبکه شاپرک و ارتقاء میانگین موجودی حساب پذیرندگان بانک (دارندگان دستگاه پوز) در بازه زمانی ۱۸ تیر تا ۳۱ ام شهریور برگزار شد که به علت استقبال گسترده صنوف مختلف، تا پایان مهر ماه تمدید شد.
در جشنواره مهر پوز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، کسب‌وکارهای مختلف می‌توانستند با افتتاح حساب در این بانک و دریافت کارتخوان یا در صورت داشتن کارتخوان، افزایش موجودی حساب خود، با شرایطی جذاب‌تر نسبت به دریافت وام قرض‌الحسنه اقدام کنند.
ارزیابی‌ها حاکی از افزایش ۱۱۰هزار دستگاه پوز فروشگاهی نصب شده در طول مدت این جشنواره است؛ به‌طوری که بانک موفق شد رشد ۲۹ درصدی را در این بخش تجربه کند. تعداد پوزهای فعال بانک در حال حاضر به حدود ۴۴۴هزار دستگاه رسیده است.
افزایش منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این طرح نیز بیش از ۴۵هزار میلیارد ریال بود که معادل رشدی تقریباً ۳۷درصدی برای بخش از منابع بانک به شمار می‌‌رود. منابع بانک در این بخش از ۱۲۳هزار میلیارد ریال به ۱۶۹هزار میلیارد ریال در پایان جشنواره افزایش یافت.
گردش مالی این بخش نیز با رشدی تقریباً ۳۰درصدی همراه بوده و افزایش ۸۵هزار میلیارد ریالی را تجربه کرده؛ بهطوری که ارزش تراکنش‌ها در پایان مهر ماه به بیش از ۳۷۶هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.
ارتقاء ۴ پله‌ای و کسب رتبه ششم برای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در زمینه افزایش سهم بازار از کل تعداد تراکنش‌های شبکه شاپرک از دیگر دستاوردهای این جشنواره به شمار می‌رود.
در این جشنواره استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان و خراسان رضوی بیشترین افزایش در تعداد پوز فروشگاهی را داشتند که ۲ استان اصفهان و آذربایجان غربی بیشترین قدر مطلق رشد از نظر میانگین موجودی را نیز به دست آوردند. همچنین سه استان اصفهان، سمنان و یزد بیشترین درصد رشد در میانگین موجودی را از آن خود کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.