تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹

۹هزار نوآموز ایلامی زیر پوشش طرح سنجش قرار می گیرند

۹هزار نوآموز ایلامی زیر پوشش طرح سنجش قرار می گیرند
ایلام - مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: ۹ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در این استان زیر پوشش طرح غربالگری سنجش بینایی قرار می گیرند.

“علی درویشی” روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به آغاز برنامه ملی سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان، اظهار کرد: این طرح از هفته جاری در سطح ۱۳ پایگاه در این استان آغاز شده است.

وی از والدین ایلامی که نوآموز بدو ورود به دبستان در سن تولد از تاریح ۲ مهرماه ۱۳۹۶ تا یکم مهرماه ۱۳۹۷ قرار دارند، خواست از طریق سامانه my.medu.ir و یا از پنجره خدمات الکترونیک درگاه دولت اقدام به نوبت گیری اینترنتی برای سنجش فرزندانشان کنند.

درویشی با تاکید بر اینکه هنگام نوبت گیری فقط مرکز جامع سنجش شهرستان محل سکونت باید انتخاب شود، گفت: در صورت نوبت گیری برای شهرستانی غیر از محل سکونت، پذیرش آن در مرکز سنجش انجام نخواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام با ذکر اینکه شهرستان‌های چوار، سیروان و بخش موسیان فاقد مرکز سنجش هستند، یادآور شد: ساکن این مناطق می توانند در شهرستان‌های مجاور اقدام به نوبت گیری کنند.

وی با بیان اینکه هر مرکز آمادگی نوبت دهی به ۲۰ نوآموز در طول روز را دارد، خاطرنشان کرد: از هم استانی های عزیز درخواست داریم تا ۲ماه آینده و زمان اجرای این طرح اقدام به نوبت گیری برای فرزندان خود کنند.

سنجش بینایی، شنوایی و آمادگی تحصیلی نوآموزان در پایگاه های سنجش مورد ارزیابی قرار می گیرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.