تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱

تداوم برگزاری کارگاه‌های متفاوت علمی و هنری به همت دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد ۱۲  + گزارش تصویری

تداوم برگزاری کارگاه‌های متفاوت علمی و هنری به همت دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد ۱۲  + گزارش تصویری
نگاه اقتصاد - سیدخلیل سجادی اسدآبادی
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد ۱۲ همچنان با برنامه‌ریزی‌های متفاوت و در عین حال خوبی که به همت مدیر و اساتید این دانشگاه صورت می‌گیرد بر مدار رشد علمی دانشجویان خویش در حرکت است.
✍️ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد: برگزاری کارگاه سبک زندگی دانشجویی با حضور دکتر نیک مراد و استقبال دانشجویان، اساتید دانشگاه، مدیران و سایر کادر اداری واحد ۱۲ از جمله رویدادهای جذابی بود که مورد توجه حاضرین قرار گرفت.
برگزار دوره ورکشاپ تخصصی، شخصیت پردازی در گریم توسط آقای ارجمند اشکان عسکری از دیگر کارگاه‌هایی بود که در راستای توانمندسازی دانشجویان مربوطه از حیث بالا بردن سطح شناخت زوایای فنی و هنری آنها رقم خورد.
برگزاری کارگاه پخش و تحلیل فیلم “بادیگارد” به کارگردانی” ابراهیم حاتم کیا” توسط آقای مازیار قلمی از اساتید دانشگاه که با حضور پرشور دانشجویان، اساتید، مدیریت و معاونت دانشگاه علمی کاربردی واحد ۱۲ صورت پذیرفت، از دیگر اقدامات مؤثر این دانشگاه برای تقویت بنیه علمی و هنری دانشجویان و آشنایی هرچه بیشتر آنها با ساز و کارهای هنر فیلمسازی انجام شد.
گفتنی است برنامه ریزی و بازدید از کارگاه مرمت نقاشی و موزه هنرهای زیبای کاخ سعدآباد توسط آقای ارجمند از اساتید دانشگاه جهت دانشجویان رشته نقاشی و بازدید از موزه هنرهای معاصر با هماهنگی خانم بابا علی از دیگر برنامه‌های دانشگاه علمی کاربردی واحد ۱۲ بود که طی هفته گذشته به انجام رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.