تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲

معاون استاندار ایلام: بخش کشاورزی محور توسعه استان ایلام است

معاون استاندار ایلام: بخش کشاورزی محور توسعه استان ایلام است
ایلام - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: بخش کشاورزی و دامپروری محور توسعه اقتصادی و اشتغال استان ایلام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، “محمد سبحان حسنی” عصر چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی یکی از دستگاه های گسترده است که دارای دامنه ای وسیع و تاثیر گذار از خدمات در جامعه در بخش های مختلف چون اشتغال و تولید است.

وی افزود: بخش های کشاورزی و دامپروری محور توسعه اقتصادی و اشتغال استان مرزی ایلام هستند و این مهم مسئولیت در این دستگاه را بسیار سنگین کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام تاکید کرد: در راس هر مجموعه ای مدیر و معاونان قرار دارد و در این خصوص اگر تیم کاری قوی و کار بلد نباشند ماحصل آن سازمان و دستگاه راه به جایی نخواهد برد.

حسنی بیان کرد: اصل خدمتگزاری بر مبنای تکریم مردم است و باید این اصل به عنوان مهمترین اولویت، در سرلوحه کار همه مسئولان قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با بیان اینکه مسئولیت ها توفیق و امانتی بیش نبوده و ماندگار نخواهد بود، یادآور شد: خدمت به مردم تنها اصل ماندگار برای خدمتگزاران نظام است و جلسه تودیع و معارفه یک روزی برای همه مدیران برگزار خواهد شد.

حسنی ضمن قدردانی از خدمات رییس پیشین سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام، افزود: ایشان مسئولیت سازمان جهاد کشاورزی استان را به خوبی عهده دار بودند و در این دوران با تلاش های شبانه روزی مضاعف، منشأ خدمات بسیار ارزشمندی در بخش کشاورزی استان بودند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: اگر در مجموعه ای موفقیتی حاصل شود بدون شک مرهون و حاصل تلاش و هماهنگی تمامی اعضای مجموعه است.

حسنی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت ایام فاطمیه و با بیان اینکه اتفاقات اخیر در غزه و فلسطین که دنیارا تحت تأثیر قرار داده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران که محور اصلی جبهه مقاومت است،این تحولات را بیشتر از سایر کشورها رصد می کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت:دیدن تصاویر گرفته شده از کودکان و مردم فلسطین که نشان از صبر آنها در این حوادث دارد، به همه درس مقاومت،صبر و ایستادگی می دهند.

وی با اشاره به بیانات امروزمقام معظم رهبری که فرمودند”جغرافیای سیاسی منطقه به نفع جبهه مقاومت درحال دگرگونی است”، گفت: نقشه آمریکا برای خاورمیانه جدید نابود شد ه این مهم از دل همبن مقاومت ها به دست آمده است.

در این آیین از زحمات “آذرنوش عموزاده” تقدیر و “حشمت عزیزیان” به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام منصوب شد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.