تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

سردار سلامی:

دشمنان همواره برای شکست ایران نقشه می‌کشند/ مجاهدت مستمر با همه استعداد راه مقابله است

دشمنان همواره برای شکست ایران نقشه می‌کشند/ مجاهدت مستمر با همه استعداد راه مقابله است
ارومیه - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان بی وقفه و شبانه روز برای عقب نگهداشتن، شکست دادن، ایجاد تفرقه در ایران اسلامی نقشه می کشند ولی ما با آگاهی، نقشه های آنان را به هم می ریزیم.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین سلامی روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان و فرمانده قرارگاه استانی شهید بروجردی سپاه با اشاره به جنگ‌رسانه ای دشمن علیه ایران و تلاش برای تبدیل حوادث عادی به بحران افزود: نقشه دشمن یک جریان است و برای یک لحظه و زمان مشخص نیست.

وی با بیان اینکه: ۴۴ سال است که فرزندان ایران اسلامی در این سرزمین از این ارتفاعات صعب و سخت شمال غرب پاسداری می‌کنند، اظهار کرد: مردم این دیار سرافراز، با طراوت و بانشاط، ‌ زلال و همدل هستند و برای ما خدمت به این مردم بزرگترین افتخار و عبادت است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به امنیت در مرزها و اقتدار مرزی ادامه داد: همه می‌دانند که کشورهایی که دارای مرزهای ضعیف‌ بودند و مرزبانان آنها نتوانستند از نفوذ دشمن جلوگیری کنند، دچار چه مصیبت‌هایی بی پایان شده‌اند.

سردار سلامی با بیان اینکه سرزمین‌های اسلامی سرزمین برکت و رحمت است و ثروت سرشار و بی‌شمار دارند، اضافه کرد: ارمغان حضور و تسلی شوم‌ سلطه گران مستکبر در کشورهای اسلامی این است که مردم مسلمان را دچار افتراق کنند.

وی یادآور شد: دشمنان نمی‌توانند آرامش، اخوت، برادری، وحدت و پیشرفت مسلمانان را ببینند برای همین همه استعدادهای تفرقه افکن و ناامن ساز خود را به سمت سرزمین های اسلامی گسیل می‌کنند و این نقشه استکبار، استعمار، صهیونیسم و در راس آنها آمریکا است.

سردار سلامی تاکید کرد: هر سرزمینی دچار تفرقه شود، با ناامنی‌های بی پایان همراه خواهد بود پس کشور و مرزها باید میدان امن باشد ضمن اینکه کشور بدون ایثار، جهاد، از جان گذشتگی، فداکاری و شهادت طلبی امن نمی‌ماند.

وی با قدردانی از خانواده ایثارگران و رزمندگان سپاه در تحمل دوری مستمر از این ایثارگران ادامه داد: این خانواده‌ها دوری عزیزان خود را تحمل می‌کنند تا امنیت در کشور حاکم باشد.

سردار سلامی اضافه کرد: در کنار تلاش برای امنیت، رزمندگان سپاه از جمله قرارگاه حمزه در محرومیت زدایی و کمک به حادثه دیدگان در عرصه‌های مختلف از جمله زلزله اخیر خوی نیز تلاش وافری دارند و این امر در حوزه محرومیت زدایی مستمر است.

وی با اشاره به حضور بیش از ۴۰ ساله سردار محمدتقی اوصانلو در عرصه حفط امنیت و پیشرفت کشور و منطقه و همچنین حضور در سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) گفت: خانواده این شخصیت بزرگوار هم کنار او ایستاده و همراه او هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: این ایثار در تلاش برای امنیت کشور قابل تحسین است و خداوند پاسخ این ایثار را خواهد داد.

سردار سلامی با اشاره به اینکه این منطقه شهدای زیادی را در عرصه حفظ امنیت و کیان مقدس نظام جمهوری اسلامی و استقلال این کشور بزرگ تقدیم کرده است، افزود: همه این شهدا، در نبرد با اهریمن بوده‌اند.

وی اظهار کرد: همه می‌دانند که مردم ایران به تجزیه طلبان و خائنان، اذن توطئه نمی‌دهند البته هیچ‌کس حاشیه امنی برای زندگی در هیچ سرزمینی برای توطئه ندارد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.