تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳

حمله حزب‌الله به ۵ پایگاه و مقر فرماندهی لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی

حمله حزب‌الله به ۵ پایگاه و مقر فرماندهی لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی
تهران – مقاومت اسلامی لبنان (حزب الله) امروز ۵ پایگاه نظامی و همچنین مقر فرماندهی ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

حزب الله عصر روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای مقاومت پایگاه نظامی صهیونیست ها در «السماقه» و محل استقرار نیروهای اشغالگر در اطراف آن را با موشک هدف قرار دادند و به دشمن تلفات قطعی وارد کردند.

حزب الله همچنین تأکید کرد نیروهایش مواضع صهیونیست ها در اطراف پایگاه نظامی صهیونیست ها موسوم به «رامیا» را با سلاح های مناسب هدف قرار دادند و باعث خسارت جانی به نیروهای اشغالگر شدند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه دیگری از حمله نیروهایش به مواضع صهیونیست ها در موقعیت نظامی «المطله» با استفاده از سلاح های مناسب و هدف قرار گرفتن نیروهای اشغالگر خبر داد.

حزب الله همچنین بیان کرد که نیروهای پیاده دشمن را در پایگاه «رویسه العاصی»، پایگاه «البغدادی» و مقر فرماندهی لشکر ۹۱ در «پایگاه برانیت» را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به دشمن وارد کرده است.

حزب الله همچنین اعلام کرد که روز جمعه نیز ۶ موضع و پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را هدف موشکی و راکتی قرار داده است.

حزب الله پنجشنبه شب نیز یکی از مواضع نظامیان صهیونیست در مرز با لبنان را هدف موشکی قرار داد که در جریان آن ۲ نظامی صهیونیست کشته شدند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.