تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲

بهره مندی دو روستای طالقانی و چم انار ملکشاهی از مکالمه همراه اول در بسترشبکه های وب

بهره مندی دو روستای طالقانی و چم انار ملکشاهی از مکالمه همراه اول در بسترشبکه های وب
نگاه اقتصاد - امکان برقراری مکالمه مشترکین همراه اول در روستاهای طالقانی و چم‌انار ملکشاهی با استفاده از بستر شبکه‌ی های وب فراهم شد.

 

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه ایلام؛ حشمت اسدی مدیر مخابرات منطقه ایلام، اظهار داشت: امکان برقراری مکالمه مشترکین همراه اول در روستاهای طالقانی و چم‌انار ملکشاهی با استفاده از بستر شبکه‌ی “های وب” فراهم شد.

وی افزود: با توجه به راه اندازی سایت جدید توسط شبکه “های وب” در این روستاها، مخابرات منطقه ایلام نیز هماهنگی های لازم جهت فعال شدن رومینگ مشترکین همراه اول در این مناطق انجام داده است.

مدیرمخابرات منطقه ایلام گفت: نصب سایت توسط اپراتور در مکان جدید جهت فعال شدن رومینگ در راستای ارائه امکانات بیشتر به مشترکین و بهره مندی سایر اپراتور ها انجام می شود.

وی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم در حوزه تلفن همراه و دسترسی به اینترنت با کیفیت است که با تدوین برنامه های کارشناسی شده مورد توجه قرار دارد.

 

وی در ادامه افزود: همراه اول از ابتدای سال تاکنون با هدف برقراری عدالت ارتباطی و توسعه ارتباطات روستایی، اقدام به نصب و راه‌اندازی سایت‌های پهن‌باند در اقصی‌نقاط کشور و مناطق محروم ارتباطی کرده است.

 

به گفته مهندس اسدی، در حال حاضر ۲۷۸ سایت تلفن همراه در سطح استان نصب و فعال است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.