تاریخ انتشار : شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰

استاندار: ۸۰۰ میلیارد تومان در حوزه اربعین ایلام هزینه شده است

استاندار: ۸۰۰ میلیارد تومان در حوزه اربعین ایلام هزینه شده است
ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه تمامی تلاش خود را برای یک اربعین باشکوه بکار گرفته ایم، افزود: برای زیرساخت های اربعین تاکنون ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

 

حسن بهرام نیا روز شنبه در نشست ستاد اربعین استان با حضور معاون اول رییس جمهور افزود: از مجموع ۸۰۰ میلیارد هزینه شده، حدود ۳۵۰ میلیارد تومان در حوزه راههای مواصلاتی حوزه اربعین بوده است.

وی ادامه داد: همچنین ۸۰ میلیارد تومان برای سایبان، ۴۰ میلیارد تومان برای نصب نیوجرسی، تامین آب و برق و دیگر زیرساخت ها هزینه شده است.

استاندار ایلام با اشاره به اقدامات انجام شده برای تکمیل لاین دوم پل صلواتی واقع در مسیر ایلام – مهران گفت: عملیات این پل حدود یک ماه پیش آغاز شده و تلاش می شود با اقدام جهادی و با مشارکت قرارگاه خاتم حداکثر تا قبل از اربعین زیر بار ترافیک برود.

بهرام نیا اضافه کرد: طبق تاکید ستاد اربعین کشور حداکثر تا یک هفته آینده ۲ تونل مسیر ( ایلام – مهران ) زیر بار ترافیک می رود.

وی با بیان اینکه بودجه اربعین امسال ۱۵۰ میلیارد تومان بوده است، گفت: نیمی از این مبلغ در قالب اوراق است.

وی با اشاره به سایر اقدامات انجام شده در حوزه اربعین گفت: پارکینگ مهران ظرفیت حدود ۵۰ هزار خودرو را در اربعین دارد و تلاش می کنیم این ظرفیت نیز افزایش یابد.

استاندار ایلام ضمن قدردانی از تلاش همه مدیران در حوزه اربعین با اشاره به اقدامات انجام شده برای تامین آب و برق پایانه نیز افزود: روزانه برای حدود ۳۰۰ هزار نفر آب تامین شده و با بهره برداری از پست برق ۳۲ مگاواتی نیز هیچ مشکلی از نظر تامین برق وجود ندارد.

بهرام نیا اضافه کرد: با تلاش هم جانبه سفری ارزان، ایمن و راحت را برای زوار عتبات عالیات که مرز مهران را برای تردد انتخاب کردند فراهم می کنیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.