تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳

فرماندار سیروان؛ استادیوم فوتبال لومار و چمن مصنوعی لرینی نیازمند تامین اعتبار است

فرماندار سیروان؛ استادیوم فوتبال لومار و چمن مصنوعی لرینی نیازمند تامین اعتبار است
نگاه اقتصاد - فرماندار شهرستان سیروان گفت: استادیوم فوتبال و پیست دو میدانی شهر لومار و چمن مصنوعی لرینی نیازمند تامین اعتبار است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان؛ محمدباقر شریفی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام افزود: این شهرستان از لحاظ امکانات و زیرساخت های ورزشی با مشکلات عدیده ای روبروست که می طلبد از محل اعتبارات استانی و ورزش و جوانان نسبت به تکمیل و تجهیز پروژه های ورزشی اقدام گردد تا جوانان این مرز و بوم بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

وی خواستار تجهیز و تکمیل زیرساخت های ورزشی این شهرستان شد و اظهار داشت: در سال جاری برای استادیوم فوتبال روستای لرینی و پیست دو میدانی شهر لومار ۴۰ میلیارد ریال اختصاص یافته که از این مبلغ ۳۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان و ۱۰ میلیارد ریال آن از منابع وزارت نفت بوده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه زمین چمن مصنوعی لرینی سال ۹۷ کلنگ زنی شده و در سال گذشته ۳۰ میلیارد ریال به آن اختصاص یافته و هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال اجرا است، تصریح کرد: در سال جاری برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی این منطقه ۵ میلیارد ریال در کمیته برنامه ریزی شهرستان تخصیص یافته که با توجه به عمق محرومیت های گذشته جوابگوی نیازهای این دیار نیست که انتظار می رود ورزش و جوانان استان به این شهرستان توجه ویژه ای داشته باشد.

فرماندار سیروان به پروژه های استادیوم فوتبال و پیست دو میدانی شهر لومار اشاره و تصریح کرد: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان و سفر استاندار ایلام به شهرستان مبلغ ۶۰ میلیارد ریال به این پروژه اختصاص یافته که با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و هم اکنون منتظر تخصیص اعتبار مجدد برای به زیر سطح کشت رفتن چمن آن است.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در این دیدار گفت: مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از منابع وزارت ورزش و جوانان برای تکمیل زمین چمن مصنوعی روستای لرینی اختصاص یافته که به محض تخصیص آن عملیات اجرایی این پروژه مجددا شروع خواهد شد.

شهاب شهبازی با اشاره به اینکه از ۲۰ سهمیه زمین چمن مصنوعی استان ۲ زمین چمن مصنوعی از آن به سیروان اختصاص می یابد،افزود:از ابتدای شروع به کار دولت تاکنون کمک های خوبی به هیات های ورزشی در سطح این شهرستان شده و در آینده نیز برای تجهیز،جشنواره ها و مسابقات ورزشی به این دیار توجه ویژه ای خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.