تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

سردار کارگر با صدور پیامی مطرح کرد؛ مردم در تشییع شهدا به یادماندنی‌ترین صفحات تاریخ نظام اسلامی را رقم زدند

سردار کارگر با صدور پیامی مطرح کرد؛ مردم در تشییع شهدا به یادماندنی‌ترین صفحات تاریخ نظام اسلامی را رقم زدند
تهران- رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت:

 ملت صبور، وفادار، مقاوم و بصیر ایران اسلامی با حضور پرمضمون خود در تشییع دردانه‌های به میهن بازگشته در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) یکی از به یادماندنی‌ترین صفحات تاریخ نظام اسلامی را رقم زدند.

سردار بهمن کارگر روز دوشنبه در پیامی از حضور ملت بزرگ و شهیدپرور ایران اسلامی، به ویژه خانواده های معظم شهیدان و نیز مسئولان لشکری و کشوری و همه دست اندرکارانی که در حماسه پر شکوه استقبال، وداع و تشییع پیکرهای پاک ۲۸۰ شهید والامقام گمنام و همیشه جاوید در سراسر کشور ایفای نقش کردند، تشکر و قدردانی و از خداوند متعال توفیق روزافزون پاسداری از آرمان‌های والای امام خمینی(ره)، شهیدان عزیز و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را مسالت کرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور در بخش دیگری از این پیام اشاره کرده است: پروردگار حکیم را شاکریم که در لحظه‌های نیاز، بشارت های تردیدناپذیر را بر دل های بیدار این ملت خداجوی و خداباور نازل می‌فرماید. سلام و صلوات خدا بر شهدای والامقام که مشعل توحید را با ایثار خود برفراز میهن اسلامی برافروختند و بار دیگر فضای کشور را مشحون از عطر حضورشان کرده و غبار غفلت از روح و جانمان زدوند.

سردار کارگر در ادامه این پیام آورده است: درود و رحمت خداوند عظیم بر ملت صبور، وفادار، مقاوم و بصیر ایران اسلامی که با حضور پرمضمون خود در تشییع این دردانه‌های به میهن بازگشته در سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، حقیقتا یکی از به یادماندنی‌ترین صفحات تاریخ نظام اسلامی را رقم زدند.

مراسم تشییع پیکر مطهر ۲۸۰ شهید گمنام روز گذشته – یکشنبه ۲۶ آذرماه – همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در سراسر کشور برگزار شد که از این تعداد ۱۱۰ شهید مربوط به استان تهران است.

شهدای تفحص از مناطق عملیاتی چذابه، مجنون، مهران، شلمچه، شرق دجله و بصره، سومار، شرهانی، بصره، میمک، خرمشهر، فکه و پنج شیر هستند.

سالروز شهادت بی بی فاطمه زهرا (س) به نام شهدای گمنام نامگذاری شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.