تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶

۴۸ جایگاه عرضه سوخت در ایلام به سامانه هوشمند متصل شد

۴۸ جایگاه عرضه سوخت در ایلام به سامانه هوشمند متصل شد
ایلام - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام از فعال شدن همه جایگاه های عرضه سوخت بنزین و نفتگاز در این استان خبر داد.

 

“پرویز ایدون” روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار  ما، با بیان اینکه ۵۰ جایگاه سوخت در نقاط مختلف استان وجود دارد، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۸جایگاه به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و تنها در ۲ جایگاه به صورت آفلاین و دستی سوخت عرضه می شود.

وی با بیان اینکه امکان سوخت گیری سهمیه ای و آزاد در این جایگاه ها فراهم شده است، تصریح کرد: با تلاش مستمر و شبانه روزی و پیگیری های به عمل آمده تمامی جایگاه‌های بنزین و نفتگاز استان وارد مدار سوخت رسانی شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام یادآور شد: تلاش می شود که ۲ جایگاه باقی مانده نیز در اسرع وقت امکان عرضه سوخت از طریق سامانه هوشمند را پیدا کنند.

ایدون با اشاره به اینکه در حالب حاضر هیچ مشکلی در زمینه عرضه سوخت در استان وجود ندارد، تصریح کرد: در حال حاضر تمامی جایگاه‌های استان فعال و در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی و ایجاد آرامش در جامعه در جریان اختلال به وجود آمده در سامانه هوشمند عرضه سوخت در کشور، گفت: عملکرد صدا و سیما، اصحاب رسانه، جایگاه‌داران و شرکت‌های حمل و نقل استان بابت همکاری و همراهی در رفع اختلال سامانه هوشمند سوخت قابل تقدیر است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.