تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

کلنگ طرح ملی نهضت مسکن دانشگاهیان چوار به زمین زده شد

کلنگ طرح ملی نهضت مسکن دانشگاهیان چوار به زمین زده شد
ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه پروژه طرح‌ نهضت ملی مسکن در ایلام شتاب گرفته است، گفت:

با اهتمام دستگاه های مرتبط استان از جمله راه و شهرسازی ۳۲ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن طی چهار سال در استان ایلام ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «حسن بهرام‌نیا» روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی احداث طرح ملی نهضت مسکن برای جامعه دانشگاهیان (دانشگاه ایلام) در شهرستان چوار اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده در حوزه ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن، استان یک رتبه در کشور ارتقا یافت.

وی با اشاره به جام رسانه‌ای امید که ۲ روز پیش آغاز شد، افزود: مقام معظم رهبری نیز بر انعکاس دستاوردهای دولت و نظام تاکید داشتند که در جام رسانه ای امید، دستاوردهای دولت توسط رسانه‌های جمعی استان به صورت گسترده انعکاس داده شد.

بهرام‌نیا ادامه داد: در برنامه افتتاحیه جام رسانه ای امید رسانه‌ها و قلم‌ متعهد به یک شمشیر(حق علیه باطل) تشبیه شدند تا به جنگ رسانه‌های استکبار بروند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در این مراسم اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن دانشگاهیان در شهرستان چوار به تعداد ۲۵۰ واحد در زمینی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع در ۲۱ بلوک انجام می شود.

فرشاد دوستی تصریح کرد: این تعداد واحد مسکونی در قالب طرح ملی نهضت مسکن در سه طبقه و پیلوت و زیربنایی هر واحد مسکونی ۹۰ متر مربع ساخته می شود.

افتتاح درمانگاه تخصصی نور شهرستان چوار

استاندار ایلام در این آیین، اظهار کرد: ساختمان این مرکز در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر و با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال از بخش خصوصی و ۶۸ میلیارد ریال از تسهیلات تبصره ۱۸ افتتاح و مورد استفاده مردم چوار قرار می‌گیرد.

بهرام نیا یادآور شد: این مرکز درمانی شامل درمانگاه عمومی، دندانپزشکی و پزشک متخصص است.

به گزارش ایرنا، برای اولین بار در غرب کشور مرکز تله‌مدیسن یا پزشکی از راه دور از قابلیت های دسترسی به خدمات پزشکی، سلامت(هوشمند) و مشاوره پزشکی است که در این مرکز درمانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بازدید از پروژه‌های مختلف عمرانی، زیرساختی و بهداشتی از جمله برنامه‌های سفر بهرام‌نیا به شهرستان چوار است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.