تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۸:۳۸

نهم دی‌؛مظهر لطف رحمانی و عزت ایرانی

نهم دی‌؛مظهر لطف رحمانی و عزت ایرانی
ایلام - روز نهم دی‌ماه سال ۸۸ جاهلان جهانی در یک شائبه شیطانی به اتفاق ساحران سیه‌روی خارج و خائنان بدخوی داخل،

 سرای سبز آرامش ایران را به صحنه سرخ ناامنی تبدیل و چون کرکسان خرابه نشین نرد نشخوار و قمار قدرت بازی می‌کردند اما با اعجاز حضور پر شور مردم خانه خراب شدند.

به گزارش ایرنا، در این روز تاریخ‌ساز نیز به بهانه حرکت هنجارشکنان و ساده‌لوحان داخلی و با حمایت و سازماندهی مستکبران خارج‌نشین و ایران‌ستیزان مزد بگیر، مردم فهیم ایران برای مسئولان نظام آبروداری کردند و بار دیگر قدرت آرش تباران و کورش نیا را به رخ میدان‌داران مقتدر و کدخدایان فزون‌خواه عالم کشیدند و بر راه نورانی فرزندان شهید و ایثارگر خمینی کبیر(ره) پای فشردند.

مردم سرافراز و هوشیار ایران در روز نهم دی‌ماه سال ۸۸ به عهد خود وفا کردند و با عبور از همه مشکلات، نادیده گرفتن فواصل اجتماعی، بی اعتنا به خیانت‌های بعضی از متولیان، بی تفاوت نسبت به بعضی نابرابری‌های سیاسی و نابسامانی‌های حاد اقتصادی با شکوه‌تر از گذشته به میدان آمدند تا حجت را بر دولتمردان خود تمام کرده و به دشمنان دون همت این آب و خاک بفهمانند که؛

چو ایران نباشد تن من مباد…

زنان و مردم ایرانی در این روز نورافروز در اوج دانایی و توانایی به خواست دشمنان خارج نشین این آب و خاک “نه” گفتند و استقلال و آزادی را بر همه کاستی‌ها ترجیح دادند و بر مسیر و معبر مبارک شهیدان وطن پافشاری کردند و از امنیت و آرامش مرزهای کشور خود پاسداری کردند تا خدای نکرده خاک پاک ایران پایمال گام‌های کثیف آدم کشان ددمنش داعشی و جیش الظلم اجنبی و اربابانشان نگردد.

ملت عزت‌آفرین ایران در نهم دی۸۸ عین دهه فجر ۵۷ حما سه‌ای بی بدیل به‌پاکردند که افکار عمومی دنیا را متعجب، دوستان خود را خرسند و سردمداران جهان سلطه را نیز متاسف و عصبانی کرد.

امت عزیز ایران بی توجه به خطوط کذایی و جریان‌های مجعول و خود خواه سیاسی یک‌صدا و یکدل و یک‌رنگ به مصاف منافقان آمدند و از شرف و حریّت خود و تمامیت ارضی کشورشان حمایت و برای چندمین بار توپ را در زمین حاکمیت (قوای سه گانه) انداختند که به شکرانه این رحمت رحمانی و عزت ایرانی با تاسی از رهبر فرزانه انقلاب، با مبارزه جدی و راستین با عاملان و آمران اختلاس، احتکار، تورم، تبانی و دون صفتی بر آرامش روانی، آرمان‌های انسانی و مائده‌های آسمانی آنان بیافزایند.

اینک و در چهاردهمین سالگرد حماسه نهم دی‌ماه که ایران عزیز بر ریل رشادت و سبیل سلامت در حرکت است و با تدابیر و تفاسیر متقن رهبری عزیز انقلاب اسلامی، خباثت‌های خائنانه و جدال‌های جاهلانه معاندین را به سخره گرفته نوبت به مدیران و مجریان و حاکمان رسیده که چگونه شاکر این نعمت حضور باشند و از این حماسه ماندگار پاسداری و قدردانی نمایند.

آنان باید بدانند که این حضور خالصانه هیچ‌گاه مهر تائیدی بر عملکرد ضعیف بعضی متولیان نیست بلکه مصداق عشق خود به سرزمین خویش است.

مردم به خاک پاک کشورشان ارادت دارند و برای رونق و سرافرازیش حاضرند از نان و جان خود هم بگذرند، اما مطالبات به‌حق آنان از حاکمان و والیان همچنان پابرجاست.

مقابله با مکر منافقین در اول انقلاب، مقاتله با تجاوز متجاوزین در هشت سال جنگ تحمیلی، ایستادگی در عرصه‌های ملی و جهانی، حضور باشعور در صحنه‌های سهمگین سیاسی و مقاومت و ملاطفت در فراز و فرودهای تلخ اقتصادی همه نشان از هوشیاری و حمایت مردم از نهضت با نجابت و انقلاب با اصالت خود دارد.

اساسی‌ترین مطالبه خالقان حماسه نهم دی‌ماه از مدیران خود این است که شعارهای محوری اول انقلاب و آرمان‌های اصیل شهیدان و شاهدان تاریخ از قبیل عدالت محوری، شایسته سالاری، دوری از تبعیض و مبارزه بی‌امان با نابکاران ناهنجار جامعه، جامه عمل به‌خود بپوشد.

در پایانی‌ترین سطور این مطلب که از کنه‌ وجود برآمده است، ضمن تبریک سالروز حماسه جاوید نهم دی، روز اقتدار امت و اضمحلال دشمن، خدمت آحاد مردم با شرافت ایران و مقام معظم رهبری، امیدواریم حال که مردم با پذیرش خوف و خطر، بدخواهان این مرز و بوم را از میدان به در کردند، مدیران نیز به تکلیف خود واقف باشند و به نحو شایسته و بایسته پاسدار عزت، حرمت و حماسه‌آفرینی و هنرنمایی ملت باشند و بکوشند با گوش هوش، پاسخگوی صادق سئوالان افکار عمومی بوده و هیچ‌گاه خود را از مواخذه مردم در امان ندانند تا باز شاهد تکرار حماسه‌های ملی در جامعه خویش باشیم.

چنین باد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.