تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

حضور مدیر مخابرات منطقه ایلام در نمایشگاه تلکام

حضور مدیر مخابرات منطقه ایلام در نمایشگاه تلکام
نگاه اقتصاد - مدیر مخابرات منطقه ایلام از بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳ بازدید کرد.

 

 

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه ایلام، در روز سه‌شنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۲ نبی پور مدیر مخابرات منطقه ایلام با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳ که با عنوان مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال برگزار شده بود حضور یافت.
مدیر مخابرات منطقه ایلام از غرفه‌های مختلف نمایشگاه تلکام در جریان آخرین تحولات، پیشرفت‌ها، سرویس‌های جدید و نوآور ict و محصولات پیشرفته اینترنت اشیا و هوشمند سازی قرار گرفت و بیان کرد توجه به صنعت تلکام سبب پیشرفت دیگر صنایع و توسعه صنعت دیجیتال کشور می شود.

گفتنی است شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳ امسال با شعار مخابرات، توسعه دیجیتال از روز دوم تا پنجم دی ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران حضور داشت.
در این بازدید مهندس نبی پوربا مهندس سلطانی مدیر عامل محترم شرکت مخابرات ایران و مدیران ستادی و مدیران مناطق دیدار و تبادل نظر نمودند. ایشان با حضور در غرفه های شرکت مخابرات از برندهای آیوتل و هوبان شرکت مخابرات ایران و غرفه های مناطق اصفهان و سمنان و همچنین از غرفه شرکت کاراشاب و شرکت نوران بازدید بعمل آوردند و از نزدیک با تازه‌ترین محصولات و خدمات ارائه شده در حوزه مخابرات و ارتباطات آشنا شد.

همچنین در این دیدار، نبی پور با درگاه و اپلیکیشن «پرهون» به عنوان یکی از محصولات خدمات‌محور کاراشاب آشنا شد.
علی مهرپویا مدیرعامل شرکت کاراشاب در توضیح این محصول گفت: به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های مهم شرکت محترم مخابرات ایران با پرهون به دنبال ایجاد نقش کنترلی و نظارت بر روند حمایت از مصرف‌کننده در زمینه معاملات تلفن ثابت و خطوط رند هستیم.
امیدواریم این اپلیکیشن بتواند حاشیه سود دلالی در این بازار از بین برده و خدمات مورد نظر مردم با ارزانترین و امن ترین شیوه در اختیار آنها قرار بگیرد.

وی افزود: در دنیای امروز، تمام عرصه ها نیازمند بستر و زیرساخت های ناب جهت مدیریت زمان و رونق کسب و کارها در مناطق روستایی و شهری است.
نبی پور درخلال بازدید طی مصاحبه ای در اتاق خبر گفت : تلکام امسال یک گام رو به جلو است و فضای امیدوار کننده ای را در ذهن کارشناسان صنعت مجسم می کند که آینده صنعت تلکام با سیاست گذاری های مناسب در سطح منطقه و جهان را مطرح می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.