تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲

استاندار ایلام: مردم ایلام امتحان خود را برای دفاع از انقلاب پس داده‌اند

استاندار ایلام: مردم ایلام امتحان خود را برای دفاع از انقلاب پس داده‌اند
ایلام - استاندار ایلام گفت: مردم ایلام در صحنه‌های حساس نظام امتحان خود را پس داده‌اند و وفاداری آنها در دفاع از انقلاب اثبات شده است.

حسن بهرام‌نیا روز شنبه در آیین گرامیداشت نهم دی ماه اظهار کرد: امت انقلابی ایران اسلامی در حالی نهم دیماه سال ۸۸ علیه فتنه گران به خیایان‌ها آمدند که مردم ایلام در هشتم و یکروز زودتر خشم و خروش خود را علیه آشوبگران نشان دادند.

وی افزود: حضور پرشور و خشمگین مردم ایلام در هشتم دی ماه سال ۸۸ نشان دهنده بصیرت و دشمن شناسی آنها بود و همچنان این دشمن شناسی با مردم ایلام عجین شده و امروز حضور پرشور اقشار مختلف در آیین گرامیداشت نهم دی ماه بیانگر این امر است.

بهرام نیا تاکید کرد: مردم استان ایلام به دشمنان ولایت، بصیرت خود را نشان داده اند چرا که بصیرت مردم ایلام برگرفته از عاشورا و بیداری نهضت امام حسین(ع) است و هرجا نیاز به جهاد باشد مردم ایلام پای کار هستند.

وی یادآور شد: امروز روز تجدید بیعت با ولایت فقیه و آرمان های انقلاب و شهداست و مردم ایلام در نهم دی ماه امسال هم بصیرت شناسی و تعهد خود به نظام را اثبات کردند.

استاندار ایلام ادامه داد: دشمن شناسی و فتنه شناسی به موقع یک ضرورت برای امت اسلامی است و در آشوب های سال ۸۸ تخلف در انتخابات و آرا، حاصل یک برنامه ریزی از پیش تعیین شده برای ضربه زدن به اصل نظام و ولایت فقیه به عنوان عمود خیمه انقلاب بود.

به گزارش ایرنا، این آیین در مصلای شهر ایلام و با سخنرانی حجت الله عبدالملکی، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور اقشار مختلف مردم برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.