تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

بهره برداری از پروژه آبرسانی مجتمع ماهیزان داجیوند در دهه فجر امسال

بهره برداری از پروژه آبرسانی مجتمع ماهیزان داجیوند در دهه فجر امسال
ایلام - مدیرعامل آبفای ایلام از مراحل پایانی فاز اول آبرسانی به مجتمع ماهیزان داجیوند شهرستان هلیلان خبر داد و گفت:

 این پروژه دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

“پرویز ناصری” روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با بهره‌برداری از این پروژه آبرسانی در شهرستان تازه تاسیس هلیلان، جمعیتی افزون بر سه هزار نفر از آب پایدار، بهداشتی و سالم بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: در سنوات گذشته روستاهای مجتمع ماهیزان داجیوند هلیلان با کمبود آب مواجه بودند، لذا جهت بهبود و ارتقا آبرسانی به این مجتمع، در فاز اول اقداماتی از قبیل حفر و بهره برداری از یک حلقه چاه آبرفتی به عمق ۱۰۰ متر با آبدهی ۳۰ لیتر بر ثانیه، احداث خط انتقال به‌طول بیش از ۱۰ کیلومتر و احداث یک باب مخزن ۲۰۰ متر مکعبی بتنی در دستور کار قرار گرفت و حدود ۶۰۰ متر خط انتقال برق نیز اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام اعتبار اولیه برای اجرایی شدن فاز اول این پروژه را ۲۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: در فاز اول، جمعیتی افزون بر سه هزار نفر و در فاز دوم که در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز می شود در مجموع جمعیتی بالغ بر ۶ هزار نفر از نعمت آب پایدار، بهداشتی و سالم برخوردار خواهند شد.

ناصری تاکید کرد: طی ۲ سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه آبرسانی شهری و روستایی صورت گرفته که بر آنیم تا با همدلی و هم افزایی بیشتر، این فعالیت ها را افزایش داده و در ارائه خدمات مطلوب و آبرسانی به مردم شریف استان ایلام، گام های موثرتری برداریم.

به گزارش ایرنا، دهستان داجیوند از توابع شهرستان تازه تاسیس هلیلان می‌باشد که در شمال شرقی استان ایلام واقع شده است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.