تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹

مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرداول برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرداول برگزار شد
نگاه اقتصاد - طی حکمی از سوی علی هوشمند، محمدحسن ابراهیم‌بیگی به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرداول منصوب شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، ظهر امروز، با حضور محمدی فرماندار شهرستان چرداول و مهرداد رشیدزاده سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، مراسم تودیع و تکریم الیاس هواسی و معارفه محمدحسن ابراهیم‌بیگی سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرداول انجام شد.

 

در این مراسم محمدی فرماندار شهرستان چرداول ضمن خوشامدگویی از زحمات، هماهنگی و همکاری هواسی رابط فرهنگی این اداره در راستای برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری در سطح این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

 

رشیدزاده معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام نیز ضمن اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی هنری شهرستان چرداول و توانمندی هنرمندان این شهرستان به عنوان سرمایه‌های انسانی گفت: پیشبرد اهداف و اعتلای عرصه فرهنگ و هنر استان در گرو حمایت و همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ و هنر و استفاده از ظرفیت هنرمندان است.

 

در ادامه حکم محمدحسن ابراهیم‌بیگی با امضای علی هوشمند مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان ایلام، قرائت و توسط فرماندار چرداول به ایشان اهدا شد.

 

در پایان از زحمات هواسی که به مدت ۱۴ ماه عهده دار این مسئولیت بود، تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.