تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶

معاون استاندار ایلام: برنامه های دهه فجر با محوریت نشاط اجتماعی برگزار شود

معاون استاندار ایلام: برنامه های دهه فجر با محوریت نشاط اجتماعی برگزار شود
ایلام - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با تاکید بر برگزاری برنامه گرامیداشت دهه فجر

و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت نشاط اجتماعی در بین اقشار مختلف مردم، گفت: مدیران خدمات و عملکردهای دولت و نظام را برای مردم بیان کنند.

“سعید هژبری” روز شنبه در نشست کمیته برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر استان ایلام، اظهار کرد: برنامه های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال جاری نقش مهمی در ایجاد نشاط اجتماعی و شور انتخاباتی خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران باید پروژه‌هایی را در دستور افتتاح دهه فجر قرار دهند که نیمه تمام نباشند و یا پیشتر افتتاح نشده باشد، تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی، فرمانداران استان از فرصت دهه فجر در راستای بیان دستاوردهای نظام، دولت و انقلاب به اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه در برگزاری برنامه‌های دهه فجر باید به دنبال کارهای خلاقانه و ابتکاری باشیم، گفت: مردم باید تغییرات ملموس را شاهد باشند و به نتیجه‌گیری مثبتی از عملکردها برسند.

وی با تاکید بر برگزاری باشکوه و پُرنشاط جشن‌های انقلاب، تصریح کرد: دشمنان انقلاب با هزینه‌های سنگین به دنبال ایجاد نارضایتی در جامعه هستند و دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی و تشریح خدمات نظام به مردم است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام یادآور شد: شهرداری‌ها با آذین‌بندی معابر و دهیاری‌ها با محوریت نشاط اجتماعی، تمرکز خود را روی بر روی جشن‌های روستایی قرار دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: شهرداران و دهیاران با استفاده از فرصت و ظرفیت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نشاط اجتماعی را در دستور کار قرار دهند.

در این نشست اعضای ستاد اطلاع‌رسانی گرامیداشت دهه فجر استان ایلام در خصوص برگزاری باشکوه برنامه ها و آیین های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با هم بحث و تبادل نظر کردند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.