تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام : شناخت حقایق و جنگ با تحریف ها از وظایف دانشجویان است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام : شناخت حقایق و جنگ با تحریف ها از وظایف دانشجویان است
نگاه اقتصاد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد: محمد سبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در نشست هم اندیشی دبیران تشکل های استادی و دانشجویی گفت: از مهمترین رسالتهای دانشجویان دریافت منابع ، شناخت صحیح و پردازش دقیق داده‌ها است.

در این نشست که با محوریت انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار شد، حسنی با گرامیداشت سالروز فتح میمک، خاطرنشان ساخت: در عملیات آزادسازی میمک که با نام عملیات خوارزم و ضربت ذوالفقار هم شناخته می‌شود مردم و عشایر نقش تعیین‌ کننده‌ای داشتند.

وی با اشاره به واقعه تروریستی در گلزار شهدای کرمان، افزود: قطعا پیامد این اقدام جنایتکارانه این است که خروش مردم در مقابله با جبهه استکبار بیشتر می‌شود.

ایشان عنوان کرد: نگاه مقام‌ معظم رهبری ، رییس‌جمهور و هیات دولت به جوانان یک نگاه ویژه است و ما هم از ایده‌های نخبگان دانشگاهی استقبال می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام با اشاره به سخنان مقام معظم‌ رهبری اظهار داشت: رهنمودهای مقام‌ عظمای ولایت در بیانیه گام دوم انقلاب شامل؛ شناخت حقایق و جنگ با تحریف ها از وظایف دانشجویان است، از اینرو دانشجویان نباید صرفاً گیرنده داده های گزینشی باشند، بلکه باید پردازنده و تربیون حقایق برای جامعه باشند، لذا باید گذشته را درست شناخت و از تجربه ها درس گرفت، اگر از این راهبرد غفلت شود، دروغ ها به جای حقیقت خواهد نشست و آینده مورد تهدیدهای ناشناخته قرار خواهد گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام اضافه کرد: یکی از مهمترین رسالتهای دانشجویان دریافت منابع شناخت صحیح و پردازش دقیق این داده‌ها و بیان آنها در سطح جامعه است.

حسنی ادامه داد: رسانه ملی، اصحاب رسانه و بزرگان شاخص‌های کاندیدا اصلح را مطرح کردند تا مردم بتوانند به نحوه احسن در تعیین سرنوشت خود موثر باشند.

ایشان در ادامه گفت:مسئولین باید اجراکننده فرمایشات مقام معظم رهبری و رییس‌جمهور باشند و در تبیین رهنمودهای مطرح شده ، همه تلاش خود را بکار گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با تاکید بر پویایی دانشگاه‌ها، عنوان کرد: دانشجویان آینده‌سازان کشور هستند و اگر در دانشگاه رکود بوجود آید جامعه به خطر خواهد افتاد.

وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در ترغیب رای‌ اولی‌ها برای حضور پُرشور در انتخابات، عنوان کرد: رسانه ملی و رسانه‌ها به موضوع رای‌ اولی‌ها بپردازند.

شایان ذکر است: در ادامه این نشست تعدادی از دانشجویان و دبیران تشکل‌های استادی و دانشجویی استان نکته‌ نظرات، پیشنهادات و مطالبات خود را در خصوص موضوعات مختلف از جمله انتخابات مطرح کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.