تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳

جام ملت‌های آسیا؛ بیرانوند: قهرمانی ایران دور از دسترس نیست/ حضور سردار به تیم ملی کمک می‌کند

جام ملت‌های آسیا؛ بیرانوند: قهرمانی ایران دور از دسترس نیست/ حضور سردار به تیم ملی کمک می‌کند
تهران- دروازه بان تیم ملی فوتبال گفت: ایران تنها تیمی در جام ملت‌ها است که تجربه کافی دارد و قهرمانی ما در در این جام دور از دسترس نیست.

علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما تنها تیمی هستیم که هم باتجربه و هم قدبلندترین تیم هستیم. با این تجربه‌ می توانیم قهرمانی را به دست بیاوریم.

دروازه‌بان تیم ملی در خصوص شرایط تیم فلسطین که در بازی‌های گذشته‌اش نتایج خوبی گرفته است، گفت: فلسطین در سه بازی اخیر خود مقابل ازبکستان، استرالیا و عربستان عملکرد خوبی به نمایش گذاشته است، اعضای کادر فنی آنالیز خوبی از بازی‌های فلسطین برای ما داشته‌اند، به نظر من مردم می‌دانند که فلسطین چقدر پیشرفت کرده است. بازی‌های ابتدایی هر تورنمنت همیشه سخت است و ما باید به حریفان‌مان هم احترام بگذاریم. وقتی آمده‌ایم که یک کار بزرگ انجام دهیم باید به همه تیم‌ها احترام بگذاریم تا نتیجه خوبی بگیریم.

بیرانوند به شرایط و وضعیت تیم ملی اشاره کرد و ادامه داد: خدا را شکر شرایطتمان خوب است. ما در جام جهانی قطر هم در همین کمپ و هتل حضور داشتیم. ما اردوی خوبی را در کیش داشتیم و اینجا هم همه چیز خوب است و از روز یکشنبه با قدرت جام را شروع و مردم را خوشحال خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که فعل خواستن برای قهرمانی در تیم وجود دارد یا خیر بیان کرد: به هر حال این سومین جام ملت‌هایی است که حضور دارم و در دو جام جهانی گذشته هم بازی کردم. باید بگویم که تنها تورنمنتی است که بازیکنان همیشه تمرکزشان روی بازی‌هاست و از حریفان‌مان صحبت می‌کنند. جلسات آنالیزی هم با کادر فنی و همچنین درباره مسائل داوری داشتیم تا برخی موارد را رعایت کنیم. در تورنمنت قبلی مسائلی پیش آمد و ما الان با خودمان صحبت می‌کنیم که آن اتفاقات نیفتد.

بیرانوند افزود: واقعا این اشتیاق وجود دارد و من این اشتیاق را از روزی که امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد، دیدم. از همان روز اول صحبت سرمربی تیم ملی حضور در فینال جام ملت‌ها بود و مطمئن باشید که ما با دل و جان بازی می‌کنیم. امیدوارم با انرژی که از سوی مردم به ما می‌رسد بتوانیم دل‌شان را شاد کنیم.

بیرانوند درخصوص حضور سردار آزمون در اردوی تیم ملی اظهار داشت: سردار یکی از بازیکنان کلیدی ماست و خیلی می‌تواند به ما کمک کند. به هر حال شرایطی برای او پیش آمد که نتوانست در بازی‌های دوستانه ما در کیش کنارمان باشد. خدا را شکر که بدون مصدومیت به اردوی تیم ملی آمده تا به تیم کمک کند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.