تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷

‍ اجرای طرح آرامش در شهر/ دستگیری ۹۴خرده فروش و معتاد متجاهر در ایلام

‍ اجرای طرح آرامش در شهر/ دستگیری ۹۴خرده فروش و معتاد متجاهر در ایلام
نگاه اقتصاد

فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح آرامش در شهر با محوریت دستگیری توزیع کنندگان ، خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر خبر داد.

سردار ” جمال سلمانی ” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس و تشریح این خبر اظهار داشت: این طرح در اجرای آرامش در شهر به صورت همزمان در سراسر کشور، در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی در برخورد با هنجار شکنان اجتماعی، با هدف دستگیری خرده فروشان، معتادان متجاهر و جمع آوری معتادان متجاهر در سطح استان به مرحله اجراء در آمد.

وی با بیان اینکه این طرح به مدت ۴۸ ساعت اجرا شده است ، ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری یگان های انتظامی در جریان این اجرای موفق شدند ۵۴ خرده فروش موادمخدر را دستگیر، تعداد ۴۰ معتادان متجاهر و خطرناک را جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد : از دستاورد های دیگر این طرح کشف بیش از ۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی، کشف ۲هزار و ۴۲ حبه قرص روان گردان و توقیف ۵ دستگاه خودرو بوده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت های پلیس استان است،اظهار کرد: با همکاری خوب شهروندان و تلاش همکارانم در مجموعه انتظامی استان در راستای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر شاهد افزاییش ۱۰۰ درصد تعداد دستگیری ها بوده ایم.

سردار سلمانی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند،خاطر نشان کرد: با هدف افزایش رضایتمندی مردمی اجرای این طرح ها همچنان با جدیت در دستور کار پلیس بوده و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.