تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴

ساخت راه‌ روستایی گنجه بدره با ۱۳ درصد پیشرفت در حال اجرا است

ساخت راه‌ روستایی گنجه بدره با ۱۳ درصد پیشرفت در حال اجرا است
ایلام - مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان ایلام گفت:

ساخت راه‌ روستایی گنجه از توابع شهرستان بدره به طول پنج کیلومتر با ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

“سید زاهدین چشمه خاور” روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: پی کنی دیوار حائل پروژه راه روستایی گنجه از توابع شهرستان بدره به طور کامل انجام و پیمانکار در حال خاکبرداری این مسیر است و طی روزهای آتی عملیات احداث و بتن‌ریزی دیوار حائل آغاز خواهد شد.

وی افزود: برای اجرایی این پروژه راه روستایی تعداد هفت دستگاه ابنیه، ۶۰ متر دیوار حائل، ۳۰ هزار متر مکعب خاکریزی و ۱۲۴ هزار مترمکعب خاکریزی انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: بر اساس قرارداد منعقد شده با پیمانکار مربوطه این پروژه آبان ماه سال آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

چشمه خاور بیان کرد: برای تکمیل این پروژه راه روستایی اعتباری بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

وی در خصوص عملیات اجرایی راه روستایی بلوطستان از توابع شهرستان ملکشاهی نیز، گفت: زیرسازی این محور با عملیات خاکی به حجم ۲۱۰ هزار متر مکعب به طول یک کیلومتر و با تعداد سه دستگاه ابنیه در حال حاضر توسط پیمانکار مربوطه در مراحل پایانی کار قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه و همچنین ۲ پروژه دیگر که در این مسیر ارتباطی قرار دارند، راه دسترسی برای مردم این روستا میسر و همچنین فاصله شهر “زرین آباد” تا مرکز استان ۲۵ کیلومتر کاهش می یابد.

به گزارش ایرنا، استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۱۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.