تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

 با حذف چند نقطه پرحادثه دوونیم کیلومتردیگرازمحور ایلام- سرابله به صورت چهارخطه زیربار ترافیک قرارمی گیرد

 با حذف چند نقطه پرحادثه دوونیم کیلومتردیگرازمحور ایلام- سرابله به صورت چهارخطه زیربار ترافیک قرارمی گیرد
نگاه اقتصاد - مهندس بهادری مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام دربازدیدازواریانت چهارخطه محور ایلام- سرابله- حمیل ازتکمیل 2ونیم کیلومتردیگرازاین بزرگراه خبرداد.

 

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی استان ایلام، مدیرکل این دستگاه اجرایی با بیان اینکه ۷۸ کیلومتراین محوردراستان ایلام قراردارد، گفت: از میدان ارغوان شهر ایلام تا بخش شباب شهرستان چرداول ۴۷ کیلومتر است که تاکنون ۲۴کیلومتر این مسیر به صورت چهار خطه زیر بار ترافیک قرارگرفته است وپیمانکار در۲ و نیم کیلومتر دیگراین مسیر درحال اجرای عملیات آسفالت می باشد و این دو و نیم کیلومتر درصورت تأمین قیر مورد نیاز تا چندروزآینده تکمیل و زیر بارترافیک قرار می گیرد.

مهندس بهادری افزود: عملیات اجرایی چهار خطه حدود ۶ کیلومتر دیگر از این محور حد فاصل تقاطع کارخانه سیمان تا تقاطع سرابله هم اکنون با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال اجرا است و در آینده نیز با پایان مطالعه مسیر چهارخطه شدن حدود ۱۴کیلومتر دیگراز این محور( سرابله- شباب) اجرایی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در این محورتونل دوم آزادی نیز در تراز پایین تر به طول حدود ۳ و نیم کیلومتر به مرحله اجرا در آمده است، که با تکمیل آن گردنه های مسیر رفت(ایلام-سرابله) حذف می گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام تصریح کرد: در محور ایلام- سرابله- حمیل سه تقاطع غیرهمسطح زیر گذر ارغوان، تقاطع غیر همسطح سرابله و تقاطع غیر همسطح کارزان ( سه راهی کارخانه سیمان) در حال اجرا است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.