تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

در جلسه امروز شورای نگهبان مطرح شد؛ آیت‌الله جنتی: عملیات موشکی سپاه اقتدار همه‌جانبه ایران را به نمایش گذاشت

در جلسه امروز شورای نگهبان مطرح شد؛ آیت‌الله جنتی: عملیات موشکی سپاه اقتدار همه‌جانبه ایران را به نمایش گذاشت
تهران- دبیر شورای نگهبان گفت: عملیات هوشمندانه و مقتدرانه اخیر موشکی سپاه علیه نیروهای تروریستی بار دیگر نشان داد که اقتدار جمهوری اسلامی ایران همه‌جانبه و متکی بر باورهای الهی است.

آیت‌الله احمد جنتی در ابتدای جلسه امروز – چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ – در رابطه با عملیات موشکی سپاه که در شامگاه روز گذشته انجام شد، بیان داشت: عملیات هوشمندانه و مقتدرانه اخیر موشکی سپاه علیه نیروهای تروریستی در منطقه که بخشی از پاسخ جمهوری اسلامی ایران به شرارت‌های دشمنان است، بار دیگر نشان داد که اقتدار کشورمان همه‌جانبه و متکی بر باورهای الهی است.

وی تصریح کرد: دفاع مقتدرانه فرزندان غیور ایران اسلامی از ملت ایران را قدر می‌نهیم و توفیق نهایی این عزیزان و همچنین همه مجاهدان جبهه جهانی مقاومت که با مجاهدت خود سست بودن ارکان جهان سلطه را پیش چشم جهانیان به تصویر کشیدند، از خداوند متعال مسالت می کنم.

دبیر شورای نگهبان در ادامه به فرارسیدن ماه بهمن اشاره کرد و اظهار داشت: بهمن، ماه پیروزی انقلاب اسلامی است. این ایام فرصت بسیار مناسبی برای بازخوانی آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: تبیین صحیح شرایط کشور قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و تشریح واقع‌بینانه دستاوردهای انقلاب و موانع موجود بر سر راه نظام جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد که با وجود کاستی‌ها و اشکالات، انقلاب اسلامی مسیر قابل افتخاری طی کرده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.