تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶

استاندار ایلام: ۳۲ میلیارد ریال به دهیاری شهرک شهید کشوری اختصاص یافت

استاندار ایلام: ۳۲ میلیارد ریال به دهیاری شهرک شهید کشوری اختصاص یافت
ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه الحاق شهرک شهید کشوری به شهر ایلام به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم این شهرک پیگیری می‌شود، گفت:

۳۲ میلیارد ریال به دهیاری این شهرک اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا، “حسن بهرام‌نیا” روز پنجشنبه با مردم شهرک شهید کشوری(سرطاف) به همراه معاونین استاندار، مدیران ستادی استانداری و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی پس از بازدید از این شهرک، در جمع مردم این شهرک در مسجد حضرت فاطمه زهراء (س) حضور یافت.

استاندار ایلام در این دیدار، اظهار کرد: امروز مدیران استانی در جمع مردم شهید کشوری حضور یافتند و بدون واسطه پاسخگوی مشکلات و خواسته‌های مردم در حوزه‌های مختلف بودند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید و ۸۰ شهید شهرک شهید کشوری است که روز به روز همچون یک درخت تنومند در حال رشد است، گفت: با وجود همه هجمه‌های سنگین جبهه استکبار و بدخواهان نظام، کوچکترین خللی در حرکت نظام و عزم و اراده مردم به وجود نیامده است.

بهرام‌نیا با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هر ساله با هجمه دشمنان نظام و انقلاب مواجه است، خاطرنشان کرد: کمتر کشوری می‌تواند این تاب‌آوری را در برابر همه توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان داشته باشد ‌و در جغرافیای دنیا، هیچ کشوری نمی تواند این ادعا را داشته باشد که با وجود تهدیدات نرم و سخت دشمن، حامی مستضعفان دنیا نیز باشد.

استاندار ایلام تاکید کرد: مردم فلسطین و غزه با سلاح ایمان و توکل به خدا و بدون ارتش منسجم، رژیم صهیونیستی را مغلوب خود کرده است و این پیروزی‌های پی درپی ادامه خواهد داشت.

 وی با اشاره به افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن مواضع داعش، گفت:موشک‌های دوربرد با برد ۱۲۰۰ کیلومتری که به دست دانشمندان این مرز و بوم ساخته شده، سنگر داعش را نابود کرد و عده‌ای از دشمنان بشریت و نظام اسلامی را به هلاکت رساند و این نشان دهنده عظمت و اقتدار نظام اسلامی است.

بهرام‌نیا با تاکید بر حضور پرشور و همه‌جانبه مردم در انتخابات پیش رو، گفت: در حال حاضر تنها امید دشمن کم‌اهمیت جلوه دادن انتخابات در کشور است‌ ولی مردم بصیر ایران اسلامی با انتخاب اصلح و حضور پرشور در انتخابات، بار دیگر محاسبات دشمن را بر هم خواهند زد.

استاندار ایلام با بیان اینکه مسئولان قدردان مردم هستند و وظیفه ما خدمت به مردم است، ابراز کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد و همه مسئولان کاملاً به این مشکلات واقف هستند و با تمام وجود برای کم کردن مشکلات و رفاه حال مردم، شب را از روز نمی شناسند.

وی با اشاره به اینکه با وجود مشکلات وقتی بحث نظام، انقلاب و ولایت مطرح می‌شود، مردم حفظ نظام، پشتیبانی از ولی امر مسلمین، حمایت از نخبگان و دانشمندان هسته‌ای و سایر دانشمندان را در اولیت می دانند چرا که همه این اقشار برای رفاه، امنیت مردم و اعتلای نظام اسلامی تلاش می‌کنند.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه امروز دشمن ناامید شده و از هر ساز و کاری که در اختیار دارد برای ایجاد یاس و ناامیدی در مردم استفاده می کند، یادآور شد: بلوغ سیاسی مردم در چهار دهه انقلاب نشان داده شده و در هر دوره ای تکمیل کننده دوره قبل بوده است، لذا مردم به وظیفه شان عمل می‌کنند و همه ما باید دشمن را تا کمتر از ۵۰ روزی که تا انتخابات مانده است، ناامید کرده و در روز ۱۱ اسفند دشمن را ذلیل و خوار و منزوی کنیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه ۳۲ میلیارد ریال به دهیاری شهرک شهید کشوری اختصاص یافته است، گفت: ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دیگر نیز برای کارهای زیرساختی تا پایان سال به این شهرک اختصاص خواهد یافت.

بهرام‌نیا با اشاره به درخواست‌های مردم در خصوص الحاق بخشی از منازل اطراف این شهرک که خارج از محدوده شهرک ساخته شده، افزود: بیش از ۲۰۰ منزل خارج از محدوده شهرک شهید کشوری به این شهرک الحاق و مشمول خدمات شهری شدند.

وی تاکید کرد: یکی از سیاست‌های دولت این است که شهرک‌ها و روستاهایی که در مجاور شهرها هستند برای توسعه و گسترش خدمات‌رسانی به شهر الحاق شوند که در این راستا با تهیه طرح توجیهی پیگیری‌های لازم از طریق واحد تقسیمات کشوری وزارت کشور برای الحاق شهرک شهید کشوری به شهر ایلام انجام می‌شود.

بهرام نیا با اشاره به درخواست مردم برای راه‌اندازی درمانگاه شبانه روزی و تهیه آمبولانس، گفت: درمانگاه شبانه روزی نیازمند داشتن یک میزان جمعیت تعیین شده است که هم برای راه‌اندازی درمانگاه و هم تهیه آمبولانس، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان پیگیری خواهند کرد.

استاندار ایلام همچنین با اشاره به درخواست برخی اهالی شهرک شهید کشوری برای احداث کانال سنگی برای جلوگیری از وقوع سیلاب در زمان بارش شدید باران، به مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ماموریت داد این موضوع را در اسرع وقت پیگیری کند.

وی برای جدول‌کشی کوچه‌ها و آسفالت معابر نیز به فرماندار ایلام و برای زمین ورزشی نیز به مدیرکل ورزش و جوانان استان ماموریت داد که با عنایت به منابع و مقدورات اقدامات لازم را انجام دهند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.