تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

دکتر بادامچیان در جمع دبیران احزاب استان تهران عنوان کرد: نماینده مجلس باید حقوقدان، کاردان، شجاع، مدیر و پاکدست باشد

دکتر بادامچیان در جمع دبیران احزاب استان تهران عنوان کرد:  نماینده مجلس باید حقوقدان، کاردان، شجاع، مدیر و پاکدست باشد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد:

دکتر اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در نشستی که با حضور جمعی از دبیران استان تهران؛ احزاب شورای وحدت در حسینیه سیدالشهداء (ع) برگزار شد اظهار داشت: از جمله شاخصه‌های مهم یک نماینده آن است که حقوقدان، کاردان، شجاع، مدیر و مدبر و پاکدست باشد.

در پی ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در خصوص کمک به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، شورای وحدت با دعوت از احزاب و تشکل‌های انقلابی و همسو جلسات گسترده و فشرده ای را طی ماه‌ها و هفته‌های اخیر برگزار نموده است، دعوت از دبیران استانی احزاب و برگزاری جلسات متعدد در راستای تشریح روند فعالیت‌ها و اهداف شورای وحدت از جمله این اقدامات است.

دکتر بادامچیان؛ دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی و عضو هیأت عالی شورای وحدت با حضور در جمع دبیران احزاب استان تهران  ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های ‌صورت گرفته در جهت هماهنگی و ایجاد انسجام برای برگزاری انتخاباتی پرشور و نشاط خاطر نشان ساخت: رسالت احزاب در ترغیب و تشویق مردم برای حضور یکپارچه در پای صندوق‌های رای غیر قابل انکار است.

وی افزود: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در خصوص کاندیداهای مقبول و دارای تخصص و تعهد از جمله وظایف احزاب است چرا که لازم است نمایندگانی به مجلس شورای اسلامی راه یابند که تمامی معیارهای قابل قبول نمایندگی را دارا باشند.

ایشان در ادامه افزود: می‌خواهیم در مجلس تحول ایجاد کنیم، لذا نمایندگانی باید به مجلس راه یابند که حقوقدان، کاردان، شجاع، مدیر و مدبر و پاکدست باشند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه تصریح کرد: ما در حال حاضر بهترین نظام حکومتی دنیا را داریم چرا که در راس آن ولی فقیه و عادل قرار دارد.

وی افزود: خبرگان رهبری که برگزیده مردم هستند رهبر را انتخاب می‌کنند و این روند باعث می‌شود جامعه اسلامی شکل بگیرد که متأثر از خواست و اراده مردم است.

بادامچیان در پایان با اشاره به قرارگرفتن در گام دوم انقلاب و پیشرفت‌های خیره کننده کشورمان در عرصه‌های مختلف به ویژه در ارسال ماهواره اخیر به فضا بیان داشت: در دوران عمر ۴۰ ساله انقلاب هر کاری که توانسته ایم انجام داده‌ایم و امروز کار به جایی رسیده است، آنچه که از انقلاب ما به دست آمده آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی را به زانو درآورده و هیچ کاری از آنها بر نمی‌آید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.