تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

نمایشگاه کتاب در ایلام افتتاح شد

نمایشگاه کتاب در ایلام افتتاح شد
ایلام -نمایشگاه کتاب به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر

با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و اجرایی استان در محل مجتمع فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، روز یکشنبه در آیین افتتاح این نمایشگاه کتاب، اظهار کرد: کتاب‌های ارائه شده در این نمایشگاه‌ با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می شود.

” علی هوشمند” با بیان اینکه این نمایشگاه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری مؤسسه “آوای خوش سراج” و نشر “قلم اعظم” دایر شده است، تصریح کرد: بیش از سه هزار عنوان و بیش از ۳۰ هزار جلد کتاب با عناوین مذهبی، روانشناسی، رمان، تاریخ، ادبیات، کودک، نوجوان علمی و کتب زبان‌های خارجی به علاقمندان در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی زمان برپایی نمایشگاه از پانزدهم تا بیست و پنجم بهمن‌ماه و ساعت بازدید از ۹ صبح تا ۲۱ شب عنوان کرد و افزود: برای دانش‌آموزان در همه مقاطع تحصیلی، دانشجویان، فرهنگیان، نویسندگان و هنرمندان بن تخفیف بیش از ۲٠ درصد در نظر گرفته شده که در هنگام خرید از نمایشگاه اعمال می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام یادآور شد: این نمایشگاه به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در محل مجتمع فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پذیرای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی است.

نمایشگاه کتاب ایلام با حضور ” محمدسبحان حسنی” معاون سیاسی امنیتی استانداری، ” علی هوشمند” مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، “مهدوی” مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، “الیاس‌پوریان” مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، رییس بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان و جمعی از فرهنگ‌دوستان استان در مجتمع فرهنگی هنری ایلام به مناسبت دهه فجر افتتاح شد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.