تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

برقراری عدالت اجتماعی مهم ترین وظیفه کارگزاران و دستاورد انقلاب اسلامی است

برقراری عدالت اجتماعی مهم ترین وظیفه کارگزاران و دستاورد انقلاب اسلامی است
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه برقراری عدالت در جامعه از مهم‌ترین وظایف کارگزاران است، گفت:

ارائه خدمات همه جانبه به مردم و قشر نیازمند، از مصادیق بارز برقراری عدالت در جامعه است.

حجت الاسلام و المسلمین” الله کریمی تبار” روز دوشنبه در جمع کارکنان اداره کل کمیته امداد استان ایلام به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چند دهه از عمر با برکت آن برقراری عدالت اجتماعی در جامعه بوده است.

وی تصریح کرد: امروزه با اینکه شاهد مشکلات اقتصادی در جامعه هستیم اما میزان توسعه در کشور و سطح رفاه جامعه قابل مقایسه با رژیم ظالم طاغوت نیست.

امام جمعه ایلام گفت: امروزه با قدرت نمایی جمهوری اسلامی در منطقه که با استقبال و همراهی مردم و کشورهای منطقه صورت می‌گیرد هیمنه و قدرت استکبار جهانی و همراهان آن در منطقه شکسته شده و به زودی شاهد انزوا و شکست های بیشتر آمریکا و دیگر قدرت‌های جهانی در منطقه خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی با اشاره به در پیش بودن انتخابات در اسفندماه امسال، افزود: انتخابات هم اکنون از مهم ترین مسائل روز کشورمان بوده و همه ما وظیفه داریم زمینه حضور حداکثری مردم در این انتخابات را فراهم کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تصریح کرد: در حال حاضر تمام تلاش‌های دشمنان این است که با بزرگ‌نمایی مشکلات و هجمه‌های همه جانبه مردم را نسبت به آینده نظام و کشور بدبین و مأیوس کند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از خدمات این نهاد، گفت: امسال با برنامه ریزی صورت گرفته بیش از هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان صرف خدمت رسانی به مردم نیازمند استان خواهد شد.

مرادی پویانی با بیان اینکه کمیته امداد با اینکه در بیش از ۱۰۰ سرفصل به مردم استان خدمت رسانی می‌کند، خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی همچون تأمین مسکن، اشتغال آفرینی و خدمات گوناگون حمایتی با محوریت توانمندسازی در اولویت برنامه‌های کمیته امداد استان قرار دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.