تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

استاندار ایلام: انقلاب اسلامی حاصل خون شهداست

استاندار ایلام: انقلاب اسلامی حاصل خون شهداست
ایلام - استاندار ایلام، آرمان انقلاب را اعتلای اسلام، دین و جایگاه کشور در جهان عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران حاصل خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، “حسن بهرام نیا” روز شنبه در مراسم “جشن انقلاب” در روستای کلم شهرستان بدره با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: حضرت امام ( ره) راه حق و انقلاب را برای ما ترسیم کردند.

وی با قدردانی از مردم روستای کلم شهرستان بدره، افزود: امروز در این جشن، مردم روستای کلم گوشه‌هایی از توانایی و پایبندی خود را به نظام اسلامی اثبات کردند.

استاندار ایلام، آرمان انقلاب را اعتلای اسلام، دین و جایگاه کشور در سطح جهان عنوان کرد و گفت: همه ما در این مسیر باید ثابت‌قدم باشیم و همه توان خود را برای اعتلای نظام اسلامی به کار گیریم.

بهرام نیا خاطرنشان کرد: این انقلاب حاصل خون شهداست و پیشرفت های روز به روز کشور در همه حوزه‌ها با از خودگذشتگی جوانان این مرز و بوم حاصل شد.

وی با اشاره به پروژه‌های دهه فجر، یادآورشد: در ایام‌الله دهه‌ فجر ۳۲۶ طرح و پروژه‌ عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۳۷ هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۲هزار و ۸۵۷ نفر به‌صورت(مستقیم و غیرمستقیم) در استان ایلام کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: از این تعداد، ۲۴ طرح و پروژه در ایام دهه فجر با اعتبار ۶ هزار و ۷۰ میلیارد ریال در بدره کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

بهرام‌نیا همزمان با دهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در بدو ورود به شهرستان بدره با حضور در گلزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های والای شهدا و انقلاب تجدید میثاق کرد.

وی به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های دهه فجر به شهرستان بدره سفر کرده است.

دیدار با امام جمعه بدره، دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان، بازدید از طرح‌های عمرانی و اقتصادی از دیگر برنامه‌های سفر بهرام‌نیا به شهرستان بدره است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.