تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

سه کیلومتر توسعه و خط انتقال شبکه آبرسانی در هلیلان تکمیل شد

سه کیلومتر توسعه و خط انتقال شبکه آبرسانی در هلیلان تکمیل شد
ایلام - مدیر امور آبفای هلیلان گفت: نزدیک به سه کیلومتر توسعه، اصلاح و خط انتقال شبکه آبرسانی از ابتدای سال گذشته تاکنون در این شهرستان تازه تاسیس تکمیل شده است.

اسمعیل پاکزاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای این میزان توسعه، اصلاح و خط انتقال شبکه آبرسانی در این شهرستان اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی و جاری هزینه شده است.

وی افزود: با اجرای و تکمیل این پروژه بنیاد برکت در شهرستان محروم تازه تاسیس هلیلان کلیه روستاهای زردلان گرمسیر از نعمت آب شرب بهداشتی سالم بهره مند و هیچ روستایی فاقد لوله کشی در این شهرستان وجود نخواهد داشت.

مدیر امور آبفای شهرستان هلیلان در ادامه از اتمام عملیات آبرسانی به چهار روستای محروم هلیلان خبر داد و یادآور شد: عملیات آبرسانی به روستاهای ورمله، داربید کرنی، دارپروشه و چنار اله قلی این شهرستان که فاقد شبکه توزیع و آب شرب بودند در سال ۹۹ به اتمام رسید.

پاکزاد اضافه کرد: برای عملیات آبرسانی این چهار روستا که از نعمت آب شرب برخوردار شدند بالغ بر ۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی و جاری هزینه شد.

به گفته وی با تکمیل این پروژه آبرسانی به این چهار روستا ۱۹۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۹۸۰ نفر از آب سالم بهره مند شدند.

مدیر امور آبفای شهرستان هلیلان در خصوص بهسازی چشمه های تامین آب روستاهای مهدیه، تخم بلوط سفلی، تخم بلوط علیا و ظاهروند نیز افزود : بهسازی این چشمه از مطالبات چندین ساله مردم این روستاها بود که در سال ۹۹ با اعتباری بالغ بر ۸۲۰ میلیون ریال عملیات آن به اتمام رسید.

پاکزاد همچنین از تکمیل شبکه توزیع تامین آب روستای گاودول هلیلان نیز خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۹۰۰ متر شبکه توزیع با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال برای تامین آب این روستا هزینه شد.

شهرستان تازه تاسیس هلیلان با جمعیتی بالغ بر ۲۴ هزار نفر به مرکزیت شهر توحید در ۹۰ کیلومتری ایلام قرار دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.