تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۰۳

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛ موج جدید بارش‌ها امروز در غرب و شمال‌غرب و گسترش آن به اکثر مناطق تا جمعه

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛ موج جدید بارش‌ها امروز در غرب و شمال‌غرب و گسترش آن به اکثر مناطق تا جمعه
تهران- سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی به غرب و شمال‌غرب کشور طی امروز و گسترش این سامانه به اکثر مناطق کشور تا روز جمعه خبر داد.

به گزارش ایرنا و بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، از ظهر امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن با ورود سامانه بارشی به کشور در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و به تدریج جنوب غرب و پنجشنبه علاوه بر این مناطق در جنوب غرب بخش‌هایی از مرکز سواحل غربی و مرکزی دریای خزر، بوشهر و شمال فارس، بارش باران و برف گاهی رعد و برق وزش باد شدید موقت و کاهش دما رخ می‌دهد.

جمعه با توسعه سامانه گستره بارش سواحل شرقی خزر، شمال شرق، برخی نقاط شرق و جنوب کشور را نیز در بر گرفته و شنبه فعالیت سامانه در اکثر مناطق کشور به جز در سیستان و بلوچستان هرمزگان و جنوب استان‌های فارس، کرمان و جنوب غرب خوزستان خواهد بود که در نقاط مستعد احتمال تگرگ و در ارتفاعات کولاک برف انتظار می‌رود.

یکشنبه ضمن تضعیف سامانه بارشی در برخی نقاط غرب، مرکز، شمال شرق، شرق، جنوب شرق، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

امروز در جزایر واقع در تنگه هرمز و دریای عمان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود. روز جمعه و شنبه در برخی نقاط جنوب جنوب شرق شرق و مرکز کشور به سبب وزش باد شدید و احتمال خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

از اواخر وقت چهارشنبه تا روز شنبه نیمه شمالی خلیج فارس و از اواخر روز پنجشنبه تا شنبه دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۹ و کمینه دما ۱۰ درجه خواهد بود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.