تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲

برگزاری باشکوه جشنواره ایران ما به همت مجتمع آموزشی آینده سازان برتر + گزارش تصویری

برگزاری باشکوه جشنواره ایران ما به همت مجتمع آموزشی آینده سازان برتر  +  گزارش تصویری
نگاه اقتصاد - سیدخلیل سجادی اسدآبادی

در آستانه فرا رسیدن چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر کادر مدیریتی مجتمع آموزشی غیر دولتی آینده سازان برتر دوره‌های اول و دوم با همکاری اعضای انجمن و اولیا دانش آموزان اقدام به برگزاری باشکوه جشنواره ایران ما نمودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد: این جشنواره که در دو روز متوالی در محل مدارس دوره اول و دوم دبستان آینده سازان برتر ۱ برگزار شد، با استقبال بی‌نظیر دانش آموزان و خانواده‌های آنها همراه بود.

مرتضی منتخبی؛ موسس مجتمع آموزشی آینده سازان برتر در گفتگویی با این رسانه در خصوص چگونگی برگزاری جشنواره ایران ما خاطرنشان ساخت: در راستای برگزاری این جشنواره فرهنگ سازی لازم صورت گرفته و اولیا محترم دانش آموزان نیز در خلال این رویداد ارزشمند زحمات قابل قبولی را متحمل شدند.

وی افزود: بازدید مسئولان آموزش و پرورش و حوزه غیرانتفاعی این سازمان از برنامه‌های جانبی این جشنواره، همچنین حضور شورای موسسین در این رویداد نقطه قوت و دلگرمی ما بود.

موسس مجتمع آینده سازان برتر در ادامه اظهار داشت: این مجتمع از سال ۱۳۸۳ تأسیس و آغاز به کار نمود و دبستان دوره اول آن در خیابان بهار شیراز افتتاح شد که شامل (کلاس‌های اول دوم و سوم) بود، دبستان دوره دوم که شامل کلاس‌های (چهارم، پنجم و ششم) بود، در خیابان بهار شمالی ایجاد و به فعالیت پرداخت، و دوره دبیرستان نیز در خیابان پادگان ولیعصر فعال گردید.

منتخبی در ادامه گفت: در مدت زمان فعالیت این مجتمع آموزشی موفقیت‌های چشمگیری را در زمینه کلاس ‌های تیزهوشان در پایه‌های پنجم و ششم و مسابقات علمی، ورزشی و هنری در سطح استانی و کشوری داشته ایم.

وی در پایان با اشاره به برگزاری عالی جشنواره ایران ما در طول ایام مبارک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب در مجتمع آموزشی آینده سازان برتر از همکاری خوب اعضای انجمن و اولیا دانش آموزان، همچنین همکاران خویش تشکر و قدردانی نمود، و بیان داشت: این جشنواره باعث ایجاد شور و نشاط وصف ناپذیری در بین دانش آموزان گردید.

شایان ذکر است مهندس امیر منتخبی مدیریت دبستان دوره دوم آینده سازان برتر نیز در خصوص زوایای برگزاری جشنواره ایران ما گفت: این اتفاق فرهنگی هنری که با همکاری اعضای انجمن و اولیا دانش آموزان برگزار شد، نقطه عطفی است در برپایی اینگونه مراسمات در کنار سایر برنامه‌های آموزشی که علاوه بر هم افزایی خانواده‌های محترم دانش آموزان فرصت مغتنمی را برای ایجاد فضای شادی و نشاط در کنار فرزندان عزیزشان بوجود می آورد.

وی افزود: برگزاری جشنواره ایران ما که در شرایط مناسبی برگزار گردید حائز نقاط قوت فراوانی بود که از آن جمله می توان به معرفی فرهنگ‌ها، سنن و آداب و رسوم هر یک از استان‌های کشور عزیزمان ایران اشاره کرد.

گفتنی است جشنواره ایران ما که طی دو روز متوالی در مدارس دوره‌های اول و دوم مجتمع آینده سازان برتر برگزار گردید با تقسیم کار، برنامه‌ریزی شده از سوی مدیریت، اعضای انجمن، کادر اداری و آموزشی و اولیا دانش آموزان همراه بود، همچنین، تعیین استان‌های مختلف و تأمین اقلام فرهنگی، هنری، خوراکی و… با مشارکت اولیاء دانش آموزان ‌ مقاطع مختلف جشنواره‌ای متنوع و متفاوت را رقم زد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 6 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.