تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

برای حافظان وطن

برای حافظان وطن
ایلام -کارکنان انتظامی سربازان سربدار و نام آوران بی مدعایی هستند که تاکنون هزاران مرتبه فداکاری خود را در میدان‌های خوف و خطر به مُلک و ملت و ایران و ایرانی به اثبات رسانیده اند.

 

سلامت باد ای سرباز سرافراز وطن، تو که چون شیر در کنام و چون شاهین بربام بلند درخت دوستی می خرامی تا عرض ایران در امان باشد.

جلوه جمال تو تنهایی روز و تاریکی شب را به ایستگاه آفتاب گره زده و ندبه نامت نجوای جان است و نایره نشانت معجزه آسمان.

تو نمک نانی و حافظ جان و من خشت فرو ریخته از زلزله زهد توام.

ای سرباز پرآواز وطن، من به یمن داشتن تو ناداشته های خود را فراموش کرده و به افتخارت ناقوس نور را به صدا واداشته ام تا سرنای سوز و عالم روز را مالک باشیم.

خود را چون خوشه ای در خرمن نگاهت پنهان میکنم تا از شراره شیطان مصون بمانی و با چله چابکی بر دیده دشمن دون بنشینی.

ای سرباز پر رمز و راز وطن، تو زیبای زمانی و نور خورشید، هیبت کوه و امواج دریا. در کوی تو درد و دود و دریغ بی معنا و هراس و حرمان بی مفهوم .

چراغ دلت روشن، باغ وجود سرسبز، اقلیم جانت آباد ، آسمان عمرت ستاره باران و چشم حسودت کور.

ای سرباز با فراز وطن، آگاه باش که ما یک ذره وفایت را به دوعالم نفروشیم‌ هرچند در این عصر عبث وفا بی بها است.

ای حافظ مُلک و مملکت، گرچه برگ بهاریت با تیر تابستان بر خزان پائیز نشست تا زغال زمستان چهره زمامداران ظالم را سیاه کند، اما به عشق تو فضای دلم را آنلاین می کنم تا پیام پاکیت با چکامه چت و فتنه فتوشاپ در حافظه حیاتم سیو گردد و تا آخر عمرم لایک شود.

ای سرباز امنیت آفرین وطن، به احترام تو پریشانی پرواز خیالم را به سرب سرد شهریور می سپارم تا در آغول امن تو بخرامد، کودک کرامت را در میدان مردانگیت به پرواز در می آورم تا در آغوش عشقت بیارامد و سمفونی شهادت را به صدا درآورد.

ای سرباز سبز پوش وطن، تو پیک بارانی، یاد یارانی ، نسیم نازی و بال پرواز ، معبد عشقی و معدن ارادت، طعم نگاهی‌ و هلال ماهی و تو تویی تو.

ای سرباز سربدار وطن، تو گرچه از ویلای لاکچری و استخر ارجینال، ژن برتر و ماشین میلیاردی و پرواز چارتر محرومی، اما تو مالک بلامنازع اهواز ایرانی و دالاهوی دوران من.

دوستت دارم ای سرباز وطن و ای شهید با شهامت، عشق آرامش و آوازه ی امنیت ما مدیون مجاهدت تو است، بخرام و در حریر حریت و خوان خورشید سان خدای مهربان بیاسا که قدر تو و گلدان نامت در پنجره پگاه تاریخ و هوش هیجان زده ما جاودانه است.

صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را ، تا دیگر مادر گیتی چون تو فرزند بزاید./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.