تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴

سردار کارگر: انقلاب کرده‌ایم که انتخابات داشته باشیم

سردار کارگر: انقلاب کرده‌ایم که انتخابات داشته باشیم
تهران- رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه انقلاب کرده‌ایم تا انتخابات داشته باشیم، گفت:

نظام‌ها و یا کسانی که تفکرات دیکتاتوری دارند با انتخابات مخالفت می‌کنند اما در جمهوری اسلامی ایران همه ارکان آن توسط آرای مردم معلوم می‌شوند.

سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه همه است، از آحاد مردم برای مشارکت در انتخابات دعوت کرد و افزود: شرکت در انتخابات حق مردم است و دشمنان به‌دنبال این هستند که این حق را از مردم بگیرند؛ همچنین بعضی‌ها در کشور ناآگاهانه و یا مغرضانه بر طبل دشمن می‌کوبند.

وی با تاکید بر اینکه کسی که مردم را نسبت به کشور و آینده آن ناامید می‌کند خیانت می‌کند، گفت: بعضی‌ها دشمن و مغرض هستند، اما بعضی‌ افراد ناآگاه هستند و باید بدانند که این اقدامات خیانت به کشور است و ما نباید مردم را ناامید کنیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه باید وضعیت امروز کشور را با گذشته مقایسه کنیم، یادآورشد: ما در گذشته حتی سیم‌خاردار هم نمی‌توانستیم بسازیم، اما امروز جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای پیشرفته در منطقه است و باید این دستاوردها را مدنظر قرار دهیم.

سردار کارگر با تاکید بر اینکه مشکلات و ایراداتی در حوزه اقتصادی و فرهنگی داریم، افزود: کدام کشور در دنیا وجود دارد که این مشکلات را نداشته باشد؛ لذا باید به کشورمان افتخار کنیم و بدانیم درست است که در جنگ نظامی نیستیم، اما اکنون در یک جنگ اقتصادی و فرهنگی هستیم.

وی تصریح کرد: اگر در جنگ نظامی نیستیم به دلیل این است که ما قدرتمندیم و اقتدار داریم و به‌دنبال ترویج فرهنگ مقاومت هستیم و باید در حوزه اقتصادی هم همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند با اجرای اقتصاد مقاومتی قدرتمند شویم و اکنون دولت و مجلس با وجود تحریم‌های ظالمانه رژیم آمریکا، برای بهبود شرایط اقتصادی تلاش می‌کنند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اضافه کرد: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی، نمایندگان خود در مجلس خبرگان رهبری را انتخاب می‌کنند و این نمایندگان رهبر را انتخاب و بر ایشان نظارت می‌کنند؛ همچنین با انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی این نمایندگان هستند که وزرا را انتخاب می‌کنند و بر عملکرد دولت و قوا نظارت دارند.

سردار کارگر با تاکید بر اینکه وظیفه هر کسی که تریبون دارد و می‌تواند صحبت کند تبیین مسائل و موضوعات مختلف است، افزود: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف را برای نسل جوان و نوجوان تبیین کنیم و انتخابات یک توفیق و فرصت است و ما باید از این فرصت استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مسلم بدانید مردم در انتخابات شرکت می کنند و انتخاباتی باشکوهی خواهیم داشت و ما در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن پرهیز از مسائل جناحی، نهایت تلاش خود را برای برگزاری پرشور انتخابات و جهاد تبیین در این حوزه خواهیم داشت./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.