تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱

۱۵ گروه بر بازار ماه مبارک رمضان و عید نوروز در ایلام نظارت می‌کنند

۱۵ گروه بر بازار ماه مبارک رمضان و عید نوروز در ایلام نظارت می‌کنند
ایلام - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام

به طرح تشدید نظارت بر اقلام مورد نیاز و اساسی مردم در ماه مبارک رمضان و عید نوروز اشاره کرد و گفت: ۱۵ گروه در این ایام بر بازار نظارت می‌کنند.

مهدی کاکاخانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: طرح ویژه نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ۱۴۰۳ طی دستورالعمل ابلاغی معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در ۲ مرحله اجرایی و عملیاتی در حال برگزاری است.

وی از آغاز مرحله اجرایی این طرح در استان خبر داد و افزود: طرح ویژه نظارتی بر بازار ماه مبارک رمضان و نوروز با هدف برخورد با گرانفروشی و احتکار از ۱۶ اسفندماه آغاز و تا ۲۳ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام تاکید کرد: تاکنون جلسات هماهنگی در خصوص اجرای این طرح نظارتی با دستگاه‌های اجرایی دست اندرکار برگزار شده است.

کاکاخانی اضافه کرد: همچنین هماهنگی‌های لازم برای اجرای بهینه طرح و برگزاری گشت‌های مشترک نظارتی برای رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی انجام شده و مرحله عملیاتی هم به زودی آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: بر این اساس لبنیات، گوشت قرمز و مرغ، تخم مرغ، برنج، شکر، روغن نباتی، میوه و حبوبات، پوشاک، کفش و کیف، آجیل و خشکبار، شیرینی و مواد شوینده و به مناسبت افزایش سفرهای پیش از عید نوروز، روغن موتور، لاستیک و لوازم یدکی خودرو از گروه‌های کالایی است که در این طرح نظارتی مورد تاکید قرار دارد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام یادآور شد: هم استانی‌ها می‌توانند شکایت‌های خود را از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام کنند؛ این شکایت‌ها به بخش‌های تخصصی خود ارجاع می‌شود و بازرس‌ها به محض دریافت این شکایت‌ها در سامانه سیمبا به صورت نامحسوس از آن واحد صنفی بازرسی می‌کنند، در صورت احراز تخلف، متخلف برای ارائه مدارک دعوت می‌شود و درصورت قانع کننده نبودن، فرآیند قانونی از طریق تعزیرات حکومتی دنبال می‌شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.